Re: Niedzielny obiad

Data: 2002-04-29 09:20:32
Temat: Re: Niedzielny obiad
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl>

Użytkownik "dawnakuchnia" <d...@p...onet.pl> napisał

> wcale im sie nie dziwie, a rosół to po prostu najpiękniejsza i
najsmaczniejsza
> zupa pod słońcem. Tyle, że ja gotuję go i z kurki z wołowiny razem
wziętych..:-))

Ta żółta woda z kluchami powiadasz, to zupa.
No cóż.
Legendy już opowiadają w mojej rodzinie jak to ja od dnia narodzin ;-)
rosołu nie cierpiałam. I tak już w 4 dekadzie mojego życia się chyba
nie przekonam.

> a jakieś nieduże ciasto kruche z owocami?..przecież lody są
piekielnie tuczące..

A ja tam deserów nie lubię.
Bo słodkie.
Ja mogę dwa kotleciki zjeść (a co, na wygląd trzeba zapracować) pod
warunkiem nieprzymuszania do deserów.

A, zapomniałabym.
Ziemniaków też nie lubię. A dużo w tym poście było o nich.

--
Pozdrawiam GosiaH