Niemcy robią zapasy.

301. Data: 2017-01-20 11:11:46

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> 19 Jan 2017 21:05:19 GMT, w <58812a0f$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>,

> A merytorycznie -- dlaczego ty możesz pytać, a inni ciebie już nie mogą?

O nic cię nie pytałam - więc spadaj.

--
XL

302. Data: 2017-01-20 15:32:07

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.01.2017 o 19:59, Ikselka pisze:

> http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2015-12-30/uchodz
ca-okradl-rodzine-krolewska-szwecji-ktora-przyjela-g
o-pod-swoj-dach/

o to to to !
To akurat medialny przyklad, podobnych przypadkow jest multum, tylko
jakie media beda o nich informowac, skoro wydarzenia z zeszlorocznego
sylwestra zaczely niesmialo wyplywac dopiero po kilku dniach...
Kiedy biedny, nieszczesliwy, pokrzywdzony przez los "uchodzca" poderznie
gardlo wstretnemu europejskiemu niewiercy, media nie podadza, ze zrobil
to muzulmanin.

303. Data: 2017-01-20 15:34:52

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.01.2017 o 21:09, r...@k...pl pisze:
> [...]
> państwo, ilu przyjął uchodźców, po prostu było skutkiem chwilowego obniżenia IQ
> (twojego, jakbyś znowu miała wątpliwości).

ale ze co ?

304. Data: 2017-01-20 15:40:43

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.01.2017 o 10:21, r...@k...pl pisze:
> 19 Jan 2017 21:05:19 GMT, w <58812a0f$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>,

> A merytorycznie -- dlaczego ty możesz pytać, a inni ciebie już nie mogą?

vice versa
dlaczego odpowiasz pytaniem ?

305. Data: 2017-01-20 15:45:10

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.01.2017 o 21:10, r...@k...pl pisze:
> Thu, 19 Jan 2017 19:01:40 +0100, w
> <7...@p...onet.pl
>, samya

> Zakładamy, że nie oferuje. Ziobro zresztą cofa subwencje dla ośrodków pomocy
> maltretowanym kobietom, tak więc możesz się wykazać.

No dobrze, mozemy tak zalozyc.
Moge.
A Ty ?
Nadal nie mamy jasnej odpowiedzi, na tak proste pytanie.

306. Data: 2017-01-20 15:46:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> jakie media beda o nich informowac, skoro wydarzenia z zeszlorocznego
> sylwestra zaczely niesmialo wyplywac dopiero po kilku dniach...

I to tylko dzięki internetowi!

> Kiedy biedny, nieszczesliwy, pokrzywdzony przez los "uchodzca" poderznie
> gardlo wstretnemu europejskiemu niewiercy, media nie podadza, ze zrobil
> to muzulmanin.

To jest zastanawiające.

--
XL

307. Data: 2017-01-20 16:06:32

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2017 o 15:45 samya <s...@p...onet.pl> pisze:

> [...]

Podaj źródło tej informacji!
Gdyby to była prawda, byłoby o tym głośno.

A to jest zwyczajne
http://c.wrzuta.pl/wi4281/cf0c8606001b9c1c45d5bed2

> No dobrze, mozemy tak zalozyc.
> Moge.
> A Ty ?
> Nadal nie mamy jasnej odpowiedzi, na tak proste pytanie.

Nie ma co dyskutować z tworzącymi światy równoległe.

--
Trefniś

308. Data: 2017-01-20 16:13:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usamya <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> Kiedy biedny, nieszczesliwy, pokrzywdzony przez los "uchodzca" poderznie
> gardlo wstretnemu europejskiemu niewiercy, media nie podadza, ze zrobil

Poczekajmy, aż te setki tysięcy ciapatych otrzymają obywatelstwo - wtedy
dopiero się zacznie...

--
XL

309. Data: 2017-01-20 16:33:13

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 15:40:43 +0100, w
<1...@p...onet.pl
<s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> vice versa
> dlaczego odpowiasz pytaniem ?

Pisze się: dlaczego zadajesz pytanie?

310. Data: 2017-01-20 16:34:03

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

20 Jan 2017 10:11:46 GMT, w <5881e262$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

> O nic cię nie pytałam - więc spadaj.

Już nie kręć się w kółko. Albo odpowiedz, albo wymyśl jakąś brednię.

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons