Niemcy robią zapasy.

31. Data: 2016-11-15 15:30:48

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2016 14:08:26 +0100, FEniks napisał(a):

> I kotlety. Nie zapominajmy o kotletach. Żeby potem, w razie posuchy,
> można było je odgrzać.

Dostawy świeżych trwają, nie trzeba odgrzewać:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/niemcy-ko
ntrwywiad-wojskowym-mial-zdemaskowac-20-islamistow-w
-armii,689521.html

32. Data: 2016-11-15 15:37:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2016 08:56:26 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Zeżarł kot.

No i otóż to. Zacznij sery dojrzewające robić, to naprawdę proste, przy tym
to najlepszy sposób na długotrwałe przechowywanie pełnowartościowego
zwierzęcego białka nawet bez lodówki - wiosną, jesienią i zimą w ogóle bez
problemu, a latem, w razie klęski upałów, można ostatecznie serki ususzyć,
byle przechowywac w ciemności, żeby nie jełczały. Ja już mam ich z 10 kg, a
co tydzień robię następne 2 kg, żeby uzupełniać zapasy. Po prostu łączę
przyjemne z pożytecznym. Rodzina wcina, a ja wciąż zapasy kryzysowe
uzupełniam.

33. Data: 2016-11-15 15:39:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2016 15:30:48 +0100, Ikselka napisał(a):

> Dostawy świeżych trwają, nie trzeba odgrzewać:
> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/niemcy-ko
ntrwywiad-wojskowym-mial-zdemaskowac-20-islamistow-w
-armii,689521.html

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/transport
-amunicji-z-usa-do-niemiec-620-kontenerow-na-statku,
690355.html

34. Data: 2016-11-15 15:56:17

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/transport
-amunicji-z-usa-do-niemiec-620-kontenerow-na-statku,
690355.html

ale ona była czekoladowa czy truskawkowa?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

35. Data: 2016-11-15 18:08:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2016 14:56:17 -0000 (UTC), masti napisał(a):

-amunicji-z-usa-do-niemiec-620-kontenerow-na-statku,
690355.html

> ale ona była czekoladowa czy truskawkowa?

Bombolada i keczup.

36. Data: 2016-11-16 04:17:25

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-15 o 15:39, Ikselka pisze:

> [...]
-armii,689521.html
> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/transport
-amunicji-z-usa-do-niemiec-620-kontenerow-na-statku,
Widzę, że teraz pomagają Niemcom, niedługo zbratają się z Rosją, a
Polska to niech se sama radzi.

--
animka

37. Data: 2016-11-16 11:11:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> No i otóż to. Zacznij sery dojrzewające robić, to naprawdę proste, przy tym
> to najlepszy sposób na długotrwałe przechowywanie pełnowartościowego

Można je ze "sklepowego" pełnego mleka robić, byle z tego pasteryzowanego
(nie UHT).
Teraz robię też z takiego, bo moja Pani Baba jedną krowę "zasusza" i wobec
innych licznych zobowiązań nie ma już tyle mleka, żebym mogła na jeden raz
16 litrów go mieć. Ale odpada mi teraz dosyć kłopotliwa pasteryzacja tej
ilości mleka przynajmniej.
Z 16 litrów wychodzą mi 2 sery po 1 kg każdy.
--
XL

38. Data: 2016-11-16 19:53:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2016 04:17:25 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
690355.html
> Widzę, że teraz pomagają Niemcom, niedługo zbratają się z Rosją, a

...i jeszcze na wojnie zarobią.
Nie mam złudzeń. Historii się uczyłam.

39. Data: 2016-11-16 21:50:44

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
-armii,689521.html
>>> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/transport
-amunicji-z-usa-do-niemiec-620-kontenerow-na-statku,

ale nie nauczyłaś
--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

40. Data: 2016-11-16 21:58:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2016 20:50:44 -0000 (UTC), masti napisał(a):

ntrwywiad-wojskowym-mial-zdemaskowac-20-islamistow-w
-armii,689521.html
-amunicji-z-usa-do-niemiec-620-kontenerow-na-statku,
690355.html

> ale nie nauczyłaś

To się dopiero okaże, cukiereczku.

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons