Niemcy robią zapasy.

21. Data: 2016-11-14 18:51:10

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
>> http://niezalezna.pl/84987-robcie-zapasy-jedzenia-i-
wody-pitnej-w-niemczech-panika-rzad-kaze-gromadzic-z
ywnosc

> Widzę, że Państwu wesolutko. Oby zapasy nie były potrzebne, ale kto ma
> minimum wyobraźni, ZAWSZE ma w domu zapasy tzw żelazne. Ja mam. I jeszcze
> dzieci i wnuczkę wyżywię. A Państwo jak wolą. Kiedy przyjdzie TA chwila,
> coż, będę się o Was mogła jedynie marwić.

Martwić.

--
XL

22. Data: 2016-11-14 20:09:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I kotlety. Nie zapominajmy o kotletach. Żeby potem, w razie posuchy,
> można było je odgrzać.

A sojowe mogą być?
Bo jakiś czas temu kupiłam ponad kilogram i mogłabym potraktować to jako
polisę na ciężkie czasy...

23. Data: 2016-11-14 20:28:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A sojowe mogą być?

To się namacza, nie odgrzewa. Więc chyba nie mogą.

> Bo jakiś czas temu kupiłam ponad kilogram i mogłabym potraktować
> to jako polisę na ciężkie czasy...

U mnie też czasem ktoś kupi coś dziwnego/ciekawego, a potem nie ma
chętnych by się za to zabrać. Albo przechodzi ochota (jeśli w ogóle
wcześniej przyszła). Może byśmy z tydzień na tym pociągnęli.

Jarek

--
-- Co sądzicie, Szwejku, jak też długo trwać będzie ta wojna?
-- Piętnaście lat. To całkiem jasne, ponieważ już raz była wojna

24. Data: 2016-11-14 21:04:41

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-14 o 10:57, Ikselka pisze:

> http://wyborcza.pl/7,75399,20577390,niemcy-rzad-zach
eca-obywateli-do-robienia-zapasow-zywnosci.html

> Mam nadzieję, że teraz lepiej :->
================
Jest jeszcze gorzej.
Zostały Ci jeszcze TVN, TVN24, Polsat, Michnika już opanowałaś,
jeszcze KOD i komplet wariatkowa.
Przestań żyć papką gównego ścieku bo Ci się rzuca.

25. Data: 2016-11-14 22:27:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2016 21:04:41 +0100, Crimi napisał(a):

> [...]
> jeszcze KOD i komplet wariatkowa.
> Przestań żyć papką gównego ścieku bo Ci się rzuca.

Masz rację. To idę układać dzisiejsze nowe "kryzysowe" zakupy w szczelne
pojemniki w piwnicy. Bańka 10 l miodu też się znajdzie.

26. Data: 2016-11-15 08:14:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.11.2016 o 20:09, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-11-14 14:08, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> A sojowe mogą być?

Mogłyby być ostatecznie. O ile nie zaatakują nas wegetarianie i cykliści.

Ewa

27. Data: 2016-11-15 08:15:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To się namacza, nie odgrzewa. Więc chyba nie mogą.

To środki czystości też odpadają...

> U mnie też czasem ktoś kupi coś dziwnego/ciekawego, a potem nie ma
> chętnych by się za to zabrać. Albo przechodzi ochota (jeśli w ogóle
> wcześniej przyszła). Może byśmy z tydzień na tym pociągnęli.

Jak się ma golonka?

Ewa

28. Data: 2016-11-15 08:17:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.11.2016 o 18:49, Ikselka pisze:
> [...]
>>
> Widzę, że Państwu wesolutko. Oby zapasy nie były potrzebne, ale kto ma
> minimum wyobraźni, ZAWSZE ma w domu zapasy tzw żelazne. Ja mam. I jeszcze

A ja mam fabrykę mleka ZAWSZE przy sobie. Pół żłobkowej grupy wyżywię.

Ewa

29. Data: 2016-11-15 08:56:26

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Jak się ma golonka?

Zeżarł kot. Przy okazji porządków w lodówce ugotowaliśmy mu ją i wydali.
Wyglądał na zadowolonego takim obrotem spraw. Chyba że nie chciał robić
nikomu przykrości.

--
Jarek

30. Data: 2016-11-15 10:51:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
wody-pitnej-w-niemczech-panika-rzad-kaze-gromadzic-z
ywnosc

> A ja mam fabrykę mleka ZAWSZE przy sobie. Pół żłobkowej grupy wyżywię.

Bez siana niekoniecznie.

--
XL

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons