Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi

Data: 2010-12-27 09:49:32
Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

news:if9lvr$dbn$1@mx1.internetia.pl...
> To jest otwarte parcie na trolling, dziwi mnie, ze dopina swego - tyle
> ludzi daje sie nabierac.

Moje spostrzeżenia.
Jeżeli komuś moja racja jest nie na rękę to choćbym nie wiem jak bym się
starał to albo znajdzie ten ktoś na siłę nowy argument albo zmieni tor
dyskusji na inny mniej istotny szczegół a to co jest ważne po prostu
cichaczem pomija i nie przyjmuje do wiadomości kluczowych wypowiedzi do
tematu. Równocześnie zaczyna się gra w "czułe słówka", nauka gramatyki i
wycieczki osobiste dotyczące wykształcenia. Owszem mi nieraz tez się to
udziela ale nigdy nie byłem tym pierwszym który zaczął.

Co do przemilczania wielu odpowiedzi niech przykładem będzie moje wyliczenie
na podstawie realnego zużycia gazu z mojej instalacji a które to napisałem
parę postów wyżej.
Nikt, kompletnie nikt nie napisał poniżej tej wypowiedzi cokolwiek, ani na
tak, ani na nie.
Po prostu zostało przemilczane gdyż suche fakty są niewygodne i z nimi się
dyskutować nie da i bić piany też nie można.

Marek