Re: Nieświeży chleb

Data: 2006-12-02 13:22:53
Temat: Re: Nieświeży chleb
Od: Als <1...@1...pl>

Dnia Fri, 1 Dec 2006 10:03:59 +0100, dippi napisał(a):

> Witam
> Często dosyć zostają mi kromki chleba (najczęściej kupuję krojony), których
> już nikt nie chce jeść, a że nie lubię jak jedzenie się marnuje, a tym
> bardziej wyrzucać chleba to może macie jakieś sprawdzone pomysły na
> wykorzystanie takiego chleba. Wiem, że można go usmażyć sam, albo zamoczony
> wcześniej w jajku, dobre też wychodzą zapiekanki, jednak do tych trzeba
> trochę większych kromek i z tych najmniejszych to już nie mam pojęcia co
> zrobić.
>
> Pozdr
> Dippi

Tzw. wodzionkę. Potrzebujesz oprócz chleba:
- w wersji idealnej czosnku, łoju wołowego, wrzątku
- w wersji praktycznej kostka czosnkowa Knorra, kostka rosołowa
Z powyższych składników robisz zupę o (to jest ważne) mocno czosnkowej
nucie, zalewasz tym chleb pokrojony w kostkę (im twardszy, tym lepszy, bo
nie rozmoknie). Do tego ziemniaki odsmażone na tłuszczu i masz super
rozgrzewający, tani i szybki posiłek na zimę.
Pewno można jeszcze coś pododawać, ale ja preferuję wersję z kostkami, bo
jest prosta i praktyczna.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Niektóre bakterie rozkładają obornik na kompot.