Re: Nigdy nie zostałam tak zj... jak tutaj

Data: 2004-09-14 07:17:23
Temat: Re: Nigdy nie zostałam tak zj... jak tutaj
Od: BasiaBjk <b...@q...pl>

Użytkownik Anna Sadowska napisał:
> Witam i jestem w szoku,

Ania, szok zostaw sobie na poważniejsze okazje.

>nikt mnie tak nie zrąbał na forum, może i złamałam
> full zasad, ale gdzie kultura, tej chyba nie złamałam. Mam nadzieję, że
> następnym razem jak zrobię coś zle to okarzecie trochę łaski.
> Ale bardzo dzikuję za pouczenie, nie wiem czy będzie mi sie chciało tu
> zaklądać, na innych forach ludzie są dla siebie przyjaźni. Czesto pytamy się
> o to samo kilka razy i nikt nikogo ni rąbie za to.

Wszędzie są Strażnicy Mroku, którzy lubią okazać swoją "wyższość" tak,
czy inaczej, a jak nie mogą inaczej, to okazują ją tak :) Nie czuj się
rąbanką, tylko przejrzyj netetykietę, zastosuj się do niej, nie przejmuj
zanadto opinią na grupie, ale zasad przestrzegaj - i pisuj na grupy,
fora, listy dyskusyjne. A za oknem świat świat jest i tak ciekawszy i
piękniejszy, niż te wszystkie wirtualne twory i stwory :)
--
pa, BasiaBjk, co zaraz na rower i do lasu... by nie było całkiem OT, na
jeżyny jadę :)