No i brakło na siatki.

121. Data: 2020-06-01 00:06:46

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-31 12:38, XL wrote:

> Ano właśnie. W wielu kulturach.

Znaczy, kazdy obawia siem zla...

122. Data: 2020-06-01 00:09:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-31 22:54, m...@g...com wrote:

> Pewnych czyli uniwersalnych. Tak bym tę ,,pewność" rozumiała.
> ---
> Uniwersalnych bo PO prostu ludzkich. Jezus najwiekszym Humanistom
> wszechczasow nie tyle byl co Jest i basta! I miarom czlowieczenstwa...
> o Bostwie nie wsPOminajonc [jak ja lubiem to "niewsPOminanie"!] ;)

I chwala za to, ze przez te 2000 lat, barbarzyncow 'przeformatowal' w
milujacych pokoj milosiernych humanistow... ale, zlo takze, zmienilo swe
metody...

123. Data: 2020-06-01 01:27:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Znaczy, kazdy obawia siem zla...

To też, ale tu akurat raczej chodzi o inną wspólną u wszystkich ludzi rzecz
- każdy obawia się utraty życia. Prosty mechanizm. W szczegolności każdy
obawia się jego utraty za sprawą żywiołu, którego nic nie powstrzyma -
WODY.
POTOP to WODA w niszczycielskiej, a nie życiodajnej odsłonie. Dlatego
to woda - jako substancja chemiczna obecna na całym globie, tak potrzebna
do życia i przez to znana każdej istocie - jest występującym w wielu
kulturach symbolem kary i zagłady. A Oceania wszak podlega licznym
tsunami... Tsunami to potop żtp. w klasycznej postaci.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

124. Data: 2020-06-01 01:33:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> I chwala za to, ze przez te 2000 lat, barbarzyncow 'przeformatowal' w
> milujacych pokoj milosiernych humanistow... ale, zlo takze, zmienilo swe
> metody...

Tak. Zło przeszło do ,,konspiracji" - wyłamuje zamki jak wytrychem hasłami:
,,tolerancja", ,,miłość", ,,równość", ,,konstytucja".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

125. Data: 2020-06-01 05:03:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 01:27, XL wrote:

> [...]
> kulturach symbolem kary i zagłady. A Oceania wszak podlega licznym
> tsunami... Tsunami to potop żtp. w klasycznej postaci.

Jak poczytasz tego Lazariewa, to zapewne przyznasz, ze grozniejsze jest
to co moze zranic Dusze, od tego ktoro moze zabic cialo...

126. Data: 2020-06-01 05:08:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 01:33, XL wrote:

> Tak. Zło przeszło do ,,konspiracji" - wyłamuje zamki jak wytrychem hasłami:
> ,,tolerancja", ,,miłość", ,,równość", ,,konstytucja".

Jednak, najgrozniejsze jest: "Robta co chceta!"

//i jak teraz mlodym ludziom wytlumaczyc, ze jednak majom niesmiertelne
Dusze ...?

127. Data: 2020-06-01 07:19:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2020 o 11:04, m...@g...com pisze:

> Tak, to ma gleboki sens...
> ---
> Od 2000 lat jedynym zrodlem PEWNYCH wartosci jest chrystianizm...

Czyli nie znasz historii instytucji w którą wierzysz. (I pewnie dlatego
w nią wierzysz).

Ale z drugiej strony... nie wątpię, że istnieją ludzie, dla których
życie na cudzy koszt, palenie książek i innych ludzi na stosach,
tortury, wcieranie "świętych" olejków w miejsca intymne młodych kobiet,
eksterminacje całych społeczeństw, to są jakieś wartości (z litości
wymieniłem tylko kilka przykładów), które warto ocalić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

128. Data: 2020-06-01 08:46:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2020 o 01:33, XL pisze:

> Tak. Zło przeszło do ,,konspiracji" - wyłamuje zamki jak wytrychem hasłami:
> ,,tolerancja", ,,miłość", ,,równość", ,,konstytucja".

Czyli dobro przeszło do konspiracji pod płaszczykiem rasizmu,
nienawiści, ksenofobii, bogactwa kościoła, nietolerancji i łamania prawa?

Ciekawa "logika"...
Prawactwo to stan umysłu :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

129. Data: 2020-06-01 11:40:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli dobro przeszło do konspiracji pod płaszczykiem rasizmu,
> nienawiści, ksenofobii, bogactwa kościoła, nietolerancji i łamania prawa?

> [...]

No i jak ciebie nie lubić? Sam widzisz :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

130. Data: 2020-06-02 00:00:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 07:19, Kviat wrote:

> [...]
> eksterminacje całych społeczeństw, to są jakieś wartości (z litości
> wymieniłem tylko kilka przykładów), które warto ocalić.

Wlasnie, po raz kolejny, potwierdzilas, ze nie rozumiesz rzeczywistosci...

https://www.google.com/search?&q=sublimis+deus

"Sublimis Deus - bulla papieża Pawła III wydana w 1537 roku. Dokument o
epokowym znaczeniu, gdyż jako pierwszy uznawał godność każdego człowieka
oraz jego prawo do wolności i własności niezależnie od jakichkolwiek
kryteriów, jak na przykład rasy, narodowości czy wyznania, jednocześnie
potępiając niewolnictwo jakiegokolwiek człowieka"

//i zapamnietaj tom date... 2 czerwca 1537

//i autora: Paweł III

//przyda siem, gdy bedziesz ogladac film...

https://www.cda.pl/video/44305649d

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)