No i brakło na siatki.

61. Data: 2020-05-21 08:39:11

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Tak jak ten Lazariew opisuje dziedziczenie cech charakteru i _losu_ .
> Przekazane przez rodzicow w polach morfogenetycznych, ale, najczesciej
> znacznie silniejsze... patologiczne :)))

Te ,,pola" to dosyć naciągane. Bardziej mi pasuje tu wspomniany dawno tu
przez kogoś eksperyment z małpami w klatce.
https://michalpasterski.pl/2012/11/malpy-drabina-i-b
anany/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

62. Data: 2020-05-21 10:13:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2020 o 22:15, XL pisze:

> Fajnie, że uważnie czytasz wszystko, co piszę.

Największe bzdury najbardziej rzucają się w oczy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

63. Data: 2020-05-21 11:26:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak przetrzepie ze cierpieniem wychowa. Jak psa pawlowa ;P

//ale, Gejszom siem raczej nie zostanie...
Czesto karyny PO rozwodzie z ich inicjatywy [tzw "odstrzal faceta"]
stajom sie gejszami wlasnych dzieci ktore mogom z nimi wtedy zrobic wszystKO...

64. Data: 2020-05-21 12:05:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

stajom sie gejszami wlasnych dzieci ktore mogom z nimi wtedy zrobic wszystKO...
O gejszowaniu nowemu facetowi ktory ma rozwodke i dzieci POprzednika w garsci
[a czesto i na widelcu] nie wsPOmne...

65. Data: 2020-05-21 22:31:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Największe bzdury najbardziej rzucają się w oczy.

Czego nie rozumiesz?
https://wsjp.pl/index.php?id_hasla=4874

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

66. Data: 2020-05-21 23:14:04

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-21 08:39, XL wrote:

> Te ,,pola" to dosyć naciągane. Bardziej mi pasuje tu wspomniany dawno tu
> przez kogoś eksperyment z małpami w klatce.
> https://michalpasterski.pl/2012/11/malpy-drabina-i-b
anany/

Ciekawy eksperyment...!

Tak z 10 lat wczesniej, na wyspach zagubionych gdzies na Pacyfiku
opiekunom malp opadly szczeny...

"W 1958 r. na Kojimie (japońska wyspa) naukowcy obserwowali małpy
karmione słodkimi batatami, których skórka była zapiaszczona- co
przysparzało małpom trudności związanych z dostępem do słodkiego
miąższu. Pewnego dnia, przez przypadek, jeden z batatów wpadł do morza-
małpy odkryły ułatwienie związane z dostępem do środka ziemniaka i
nauczyły się dzięki temu myć bataty w morzu. Codziennie przybywało małp
bogatszych o nową wiedzę- uczyły się jedna od drugiej- aż do ,,setnej".
Tego samego wieczora cała reszta hordy małp zaczęła myć swoje bataty w
morzu- co więcej- w tym samym czasie zaczęły to robić także małpy NA
INNYCH WYSPACH, ORAZ NA KONTYNENCIE- czyli takie, które nie miały do
czynienia z pierwotną hordą."

https://kwanty.pl/tag/efekt-setnej-malpy/

//zamiast pojecia 'pole', mozna rozumiec jakies dowolne, (na razie nie
poznane), 'oddzialywanie'.

Jednak najwiekszy opad szczeny nastapil, nie wtedy gdy McDougal
przeprowadzal swoj eksperyment na szczurach, (ktory mial zweryfikowac
zupelnie inna hipoteze), ale wtedy, gdy postanowiono powtorzyc go z
udzialem grupy kontrolnej szczurow, na innych kontynentach...

tu eksperymenty:
https://youtu.be/sGl576-7ygU?t=53
//omowione w 5 minut

67. Data: 2020-05-21 23:16:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-21 11:26, m...@g...com wrote:

> [...]
> stajom sie gejszami wlasnych dzieci ktore mogom z nimi wtedy zrobic wszystKO...

//ale, z dziecinstwa siem szybko wyrasta...

68. Data: 2020-05-21 23:36:14

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 21 May 2020 23:16:17 +0200
doszła do mnie wiadomość <5ec6efe5$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

"Siem" to się powraca do dzieciństwa.

69. Data: 2020-05-22 00:05:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-21 23:36, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 21 May 2020 23:16:17 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5ec6efe5$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
> od Izaura <d...@d...net> :

> "Siem" to się powraca do dzieciństwa.

//znow cos z kupom skojarzyles...?

70. Data: 2020-05-22 00:07:41

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"Siem" to się powraca do dzieciństwa.
---
LEM wrocil, ciebie tez to czeka ;P
Gdyby SIEM wysadziło ich planety, zburzyło miasta,
może udałoby SIEM ocalić naukę nienawisci bliźniego. ;)

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)