Re: No i jeszcze chwalę...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: No i jeszcze chwalę...
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Thu, 3 Oct 2013 22:56:46 +0200

Dnia Thu, 03 Oct 2013 22:27:21 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> Ha! Byłam blisko - Pikoka produkuje Tarczyński. W Lidlu są oczywiście
> tańsze, niż pod rodzimą marką. Smak ten sam, a może nawet lepsze, bo
> zdaje się wyjątkowo świeże kupiłam.

Jeśli mam teraz porównywać, to zdecydowanie górą Sokołów - te lidlowskie
tylko na początku były dobre=suche=trzeszczące, teraz są raczej
wilgotnogumiaste i mają takie twarde grydki jakby pozostałosci zmielonych
kości - chrzęści to w zebach, a reszta gumiasta; tj od dwóch razy, kiedy je
ostatnio kupiłam. Zostaję już tylko przy tych z Sokołowa.