No, to co u Was dzisiaj na stole?

201. Data: 2012-09-25 15:38:26

Temat: Re: No, to co u Was dzisiaj na stole?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Czytaj ze zrozumieniem - 60 procent populacji tego nie potrafi.

Zaliczasz się do tej grupy.

J.

www.kontestacja.com

202. Data: 2012-09-25 15:40:18

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Widocznie serka-śmierdziocha nie robią. Tylko dlatego.

Nie tylko.

> Nawzajem, zapamiętaj sobie trwale.

Ja to nawet stosuję, ale nie wtedy, kiedy ktoś usiłuje mnie pouczać.

J.

www.kontestacja.com

203. Data: 2012-09-25 16:00:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 17:38:26 +0200, krys napisał(a):

> Zaliczasz się do tej grupy.

To już tylko i wyłącznie Twoja ocena. Poniewaz nie umiesz czytać ze
zrozumieniem.
(by XL)

204. Data: 2012-09-25 16:00:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 17:40:18 +0200, krys napisał(a):

> na
> gotowcem.

> Nie tylko.

> Ja to nawet stosuję, ale nie wtedy, kiedy ktoś usiłuje mnie pouczać.

Ty zaczęłaś pierwsza, więc spadaj!

Killfile.

(by XL)

205. Data: 2012-09-25 16:06:05

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> To już tylko i wyłącznie Twoja ocena. Poniewaz nie umiesz czytać ze
> zrozumieniem.

Uzasadnienie przednie:-)
I kto to pisze!

J.

www.kontestacja.com

206. Data: 2012-09-25 16:06:18

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie było zadane na forum - tu każdy ma prawo się wtrącić do rozmowy, co
> wielokrotnie sama czynisz. Chcesz autorskich odpowiedzi, pisz na priv.

Taaa. Pisz na priv, to dostaniesz.
http://tiny.pl/hnmzm

qr.a

207. Data: 2012-09-25 16:07:33

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ty zaczęłaś pierwsza, więc spadaj!

Nie ja się wpieprzyłam nieproszona miedzy wódkę, a zakąskę.

> Killfile.

Nareszcie, mam nadzieję, że dotrzymujesz słowa.

J.

www.kontestacja.com

208. Data: 2012-09-25 18:49:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 18:06:18 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-09-25 17:10, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Taaa. Pisz na priv, to dostaniesz.
> http://tiny.pl/hnmzm

Mowa tu o NIECHCIANEJ korespondencji, a nie tej niejako wymodlonej - to
chyba logiczne powinno było być, nawet dla Qr.

(by XL)

209. Data: 2012-09-25 19:34:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mowa tu o NIECHCIANEJ korespondencji, a nie tej niejako wymodlonej - to
> chyba logiczne powinno było być, nawet dla Qr.

Obawiam się, że nawet dla nieQr jest to jasne, proste i w ogóle. Ale jak
bardzo chcesz sobie ciągnąć tę gumkę, to ciągnij, ciągnij.

qr.a
--
z wielokrotnie nieoczekiwaną korespondencją

210. Data: 2012-09-25 19:54:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 21:34:03 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-09-25 20:49, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Obawiam się, że nawet dla nieQr jest to jasne, proste i w ogóle. Ale jak
> bardzo chcesz sobie ciągnąć tę gumkę, to ciągnij, ciągnij.

Prześlij to mailem medei - byle na priv.

(by XL)

Suszone pomidory - temperatura oliwy?
XL
Dania z dynią