Noze ceramiczne

11. Data: 2010-12-12 21:35:03

Temat: Re: Noze ceramiczne
Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

> nie próbowałbym. Cyrkon jest ciężkim metalem, na dodatek masz jeszcze w tych
> cerakikach tlenki hafnu, które są równie dobrze wykrywalne, co i ołów.
> A rentgenem je bardzo łatwo wyłapać.

Jeśli już to cienka warstwa obsydianu albo syntetycznego szkliwa
9ostrze)wzmocniona okładzinami szklano-, kevlarowo- czy
węglowoepoksydowymi. Krzem, tlen, węgiel. Ciężko wykryć.

--
Darek

12. Data: 2010-12-12 21:37:10

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerzy.n napisał:

> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

> Tez wymyśliłeś , są już nawet takie pistolety niewykrywalne przez
> rentgen , ale sprężynę taki pistolet jednak musi mieć stalowa :-))

Nie musi. Musi to mieć ładunek miotający - a stosownie skutecznego bez
grupy nitrowej albo mostków politlenowych nie zrobisz. Prosta analiza
odpowiedzi rentgenowskiej i wiemy czy masz materiały wybuchowe czy nie.
A bez nich skutecznie nie postrzelasz.

--
Darek

13. Data: 2010-12-12 21:46:54

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

> Tez wymyśliłeś , są już nawet takie pistolety niewykrywalne przez rentgen
> , ale sprężynę taki pistolet jednak musi mieć stalowa :-))

Ponoć pasuje sprężyna od odpowiedniego długopisu. :)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

14. Data: 2010-12-12 21:48:41

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
wiadomości news:4d05408a$0$20995$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik jerzy.n napisał:

> [...]

grupy nitrowej albo mostków politlenowych nie zrobisz. Prosta analiza
odpowiedzi rentgenowskiej i wiemy czy masz materiały wybuchowe czy nie.
==============

Zmieszanie sprężonego tlenu i wodoru?

15. Data: 2010-12-12 21:49:16

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tez wymyśliłeś , są już nawet takie pistolety niewykrywalne przez rentgen
> , ale sprężynę taki pistolet jednak musi mieć stalowa :-))

Ja zabierałem nóż do samolotu. Komórki też wogóle nie wyłączam i sobie
dzwoni.
Zero problemów.

16. Data: 2010-12-12 21:49:50

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 12 Dec 2010 22:46:54 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
wystukał:

i ona jest z? ...

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

17. Data: 2010-12-12 21:52:04

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia pięknego Sun, 12 Dec 2010 22:46:54 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
> wystukał:

> i ona jest z? ...

Metalu

18. Data: 2010-12-12 22:01:14

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 12 Dec 2010 22:52:04 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
wystukał:

> Metalu

brawo, wygrał pan talon na balon

19. Data: 2010-12-13 08:20:50

Od: "andro" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zmieszanie sprężonego tlenu i wodoru?
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Tlen w mieszance z wodorem jest wybuchowy. Sprężony bardzo się denerwuje.
od razu robi rozpiździawę i domorosły chemik ma problemy albo nagrobek.
Amen.

20. Data: 2010-12-13 09:05:41

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andro" <k...@o...eu> napisał w wiadomości

> ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
> Tlen w mieszance z wodorem jest wybuchowy. Sprężony bardzo się denerwuje.
> od razu robi rozpiździawę i domorosły chemik ma problemy albo nagrobek.

Ma być wybuchowy. O to chodzi. :)
Od razu wybucha, czy dopiero pod pewnym ciśnieniem lub po wyzwoleniu?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Ciasto orzechowe
lodówka na zmywarce...