Noze ceramiczne

21. Data: 2010-12-13 09:06:12

Temat: Re: Noze ceramiczne
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

news:ie3gna$1sg$55@news.onet.pl...
> Dnia pięknego Sun, 12 Dec 2010 22:52:04 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
> wystukał:

> brawo, wygrał pan talon na balon

Który jest w długopisie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

22. Data: 2010-12-14 07:14:59

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbinski napisał:

> Zmieszanie sprężonego tlenu i wodoru?

Chyba że z zapłonem elektrycznym - inaczej nadal musimy mieć spłonkę z
materiałem wybuchowym. A elektryczny zapłon - bateria, kable - jednak metal.
Na dokładkę mieszanina tlen-wodór ma ch-ke spalania nieodpowiednią nawet
dla stalowej broni (za szybko się spala), w ceramicznej to już w ogóle
sam kłopot - nie mówiąc o tym że żeby sensowną energię uzyskać to ciut
ciśnienia trzeba żeby tę mieszankę zmagazynować. Centysześć pod
ciśnieniem normalnym to żaden ładunek.

--
Darek>

23. Data: 2010-12-14 13:17:24

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
wiadomości news:4d07197a$0$21007$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

sam kłopot - nie mówiąc o tym że żeby sensowną energię uzyskać to ciut
ciśnienia trzeba żeby tę mieszankę zmagazynować. Centysześć pod
---------------------------

Nie trzeba metalu. Wystarczy mieszaninę sprężyć w pozbawionej metalu
sprężarce, komorze. Napędzanej np ręką terrorysty.
Z tym że łatwiej będzie użyć baterii od komórki. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Ciasto orzechowe
lodówka na zmywarce...