Re: O UWODZENIU

Data: 2002-03-08 13:37:42
Temat: Re: O UWODZENIU
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

Użytkownik "Marcin" napisal:

> Ja też uważam że nie ma jednoznacznych sygnałów.
> wszystko zależy od sytuacji. Jak na przykład rozszerzenie
> źrenic - to przecież jeden z podstawowych sygnałów
> świadczących a zażyciu narkotyków,

No wlasnie. W jakich okolicznosciach najlatwiej o kontakt seksualny?
Wlasnie gdy ludzie sa wypici lub nacpani prochami. Uzywki te jak
wspomniales wplywaja na rozszerzenie zrenic i ludzie wydaja sie sobie
bardziej atrakcyjni. Wlasnie stad IMHO wzielo sie powiedzenie, ze nie ma
brzydkich kobiet tylko wina czasem brak. Zrenice wiec to moim skromnym
zdaniem jeden z takich znakow, ktore odczytuje sie w jeden sposob (no
chyba, ze ktos ewidentnie zdaje sobie sprawe z tego, ze to z powodu
alkoholu ;-P)
Inna odmiana tego zjawiska jest popularnosc romantycznych kolacji przy
swiecach. Co w nich takiego magicznego? Slabe oswietlenie wplywa na
rozszerzenie zrenic. Do tego lampka wina i zrenice jeszcze szersze. Troche
afrodyzjaczkow w postaci owocow morza i... ;)

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/