Re: O WSZYSTKIM - 1,2,3,4

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: O WSZYSTKIM - 1,2,3,4
Date: Thu, 10 Nov 2011 06:37:00 +0100

"spit" <s...@g...pl>
news:j9av55$l89$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Robakks" napisał w wiadomości grup

g2000vbd.googlegroups.com...

> :-)
> Nie ma założeń realnej nieskończoności to i nie ma paradoksu dzielenia
> realnej drogi w nieskończoność.
> Achilles ,przy określonych założeniach realnego, ruchu dogania żółwia ,bo
> nie ma innego wyjścia.

Achilles dogania żółwia bez względu na założenia.
OPIS faktów dokonanych (dokument) nie potrzebuje założeń*
*założenie = byt ponad potrzebę

Główną przyczyną choroby urojeniowej "popadanie w teoretyzowanie"
było i jest nieodróżnianie przez pacjenta założeń (urojeń) od faktów i konkretów.

Najpierw prawdziwy Achilles dogania prawdziwego żółwia,
potem ktoś przytomny OPISUJE to wydarzenie (kronika),
potem 'człowiek rozumny' wyjaśnia za pomocą języka powszechnego:
jak to możliwe, że pomiędzy punktem START i punktem META
występuje nieskończoność punktów rekurencyjnych wyznaczanych połową odległości od
punktu poprzedzającego,
potem OPIS formalizuje się przy użyciu symboliki.
TU NIE MA MIEJSCA NA ZAŁOŻENIA.

Gdy zrozumiesz to zdanie to przestaniesz wątpić, a nabierzesz pewności.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

> Przejście publicystów do miejsc lepiej przystosowanych multimedialnie jest
> nieuniknione,
> ale tu jest ostatnie miejsce gdzie nie ma nachalnych reklam , dlatego może
> warto je niezależnie od innych działań podtrzymywać przy życiu.
> :)
> --
> pozdr.spit

Kolejny CZAT z mylącą nazwą SCI - niczym nie odróżniający się od innych CZATÓW, w
których nazwie skrót SCI nie występuje.
Zwróć uwagę na moje słowa: "mądrze i z sensem"...
pytanie:
Jak zniszczyć ideę SCI?
odpowiedź:
Należy założyć grupy z nazwą SCI, na których będzie wszystko oprócz SCI.
Co z tego, że "nie ma nachalnych reklam" skoro przede wszystkim nie ma SCI?
:-)