Re: [OT]CHRISTIAN DIOR DUNE

Data: 2006-10-27 13:25:17
Temat: Re: [OT]CHRISTIAN DIOR DUNE
Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid>

Dnia 10/27/2006 1:33 PM, neuro napisał(a):

> Doprawdy, gdybyś zadała sobie trud sprawdzenia, czego używam do
> newsów,
Twój program przedstawia się jako G2/1.0. Ale co to ma do rzeczy?

> nie pisałabyś o żdanych "pliterkach".
Pliterki to dość powszechnie (Google: ponad 15 000 trafień) znany skrót
od "polskich literek", czyli diakrytyków.

> Powtarzam, nie ma
> czegoś takiego w ogólnie używanym słowniku, użyj właściwego
> anglojęzycznego terminu
Diacritics. Ale dlaczego uważasz, że należy użyć tu języka angielskiego?

> jeśli już coś chcesz przekazać, bo to
> określenie jest równie powszechne i zrozumiałe w międzynarodowym
> usenecie co np. (za przeproszeniem) MSPANC...
Ale tu jest polski Usenet, więc polskie skróty są dość oczywiste.

> BTW: masz źle ustawione kodowanie, cosik mnie się zdaje.
Nie, źlesik ci się zdaje. :-)

Ty też masz zresztą formalnie poprawne kodowanie quoted-printable,
jednak - jak widać - sprawia ono czasem kłopoty (wygląda na to, że
serwis Gazety go nie rozumie), a nie ma obecnie racjonalnej przeczyny,
aby nie wysyłać postów niezakodowanych (poza nagłówkami), czyli "8bit".
http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#ogonki

Porady dotyczące konfiguracji programó znajdziesz tu:
http://evil.pl/pip/ustaw.html

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań