Re: [OT]CHRISTIAN DIOR DUNE

Data: 2006-10-27 13:52:28
Temat: Re: [OT]CHRISTIAN DIOR DUNE
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

neuro <n...@g...com> napisał(a):

> Doprawdy, gdyby=B6 zada=B3a sobie trud sprawdzenia, czego u=BFywam do
> news=F3w, nie pisa=B3aby=B6 o =BFdanych "pliterkach".

Przepraszam, ale naprawdę nie obchodzi mnie czego używasz - jak dla mnie, to
możesz nawet gwizdać do słuchawki telefonu. Nie znana jest mi też przyczyna,
dla której miałabym zaprzestać powszechnie stosowanego w polskim internecie
terminu "pliterki" z powodu dowiedzenia się, jakiego czytnika używasz.

> Powtarzam, nie ma
> czego=B6 takiego w og=F3lnie u=BFywanym s=B3owniku,

Kolega anonim newsbie? No tak, to wiele wyjaśnia.

> u=BFyj w=B3a=B6ciwego
> angloj=EAzycznego terminu je=B6li ju=BF co=B6 chcesz przekaza=E6, bo to
> okre=B6lenie jest r=F3wnie powszechne i zrozumia=B3e w mi=EAdzynarodowym
> usenecie co np. (za przeproszeniem) MSPANC...

O, to my rozmawiamy tu po angielsku, żeby używać angielskich terminów? Nawet
nie wiedziałam. (I może jeszcze piszę prozą?!)

> BTW: masz =BCle ustawione kodowanie, cosik mnie si=EA zdaje.

Masz rację: zdaje Ci się. (Ale to już Michał wyjaśnił.)

> A ja tam sobie chwal=EA chocia=BFby Perfumery Outlet.

Nie znam. (Google też nie.)

--
JoP