Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 17:32:56 +0100, Paulinka napisał(a):

> A to czemuż? Tutaj też pełno innowierców.

A dyskutuję tu z nimi o ich religii???

> Może nawet swobodniej by się czuł.

Myślisz, że długo by mu pozwolili się... czuć?

:-D
--

Ikselka.//sprzed luster w córki pokoju - idę ćwiczyć belly dance, se
kupiłam właśnie głośniki do tego celu i popodłączałam wreszcie

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-19 16:54, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Skomplementować to Ty umiesz.

Wiesz tylko XL-kowe córy chodziły do szkół, gdzie nie było miejsca dla
przeciętniaków i skala porównawcza była inna.

--

Paulinka

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 17:36:03 +0100, Qrczak napisał(a):

> Moje wyszło kiepsko z tą rodziną i patriotyzmem (lokalnym). Nie znał
> adresu i numeru telefonu do rodziców.

Toście go nieźle wyszkolili w zakresie ochrony danych niejawnych ;-PPP
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 17:44:08 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-03-19 16:54, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Skomplementować to Ty umiesz.

Rutyna - zawodowa wprawa w ocenianiu uczniow tak, aby rodzicom pasowało ;P
--

Ikselka.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A dyskutuję tu z nimi o ich religii???

Źle to ujęłam, raczej o braku religii albo o powodach braku tejże.

A co namierzyliby go i zaciukali? ;)

--

Paulinka

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Toście go nieźle wyszkolili w zakresie ochrony danych niejawnych ;-PPP

Raczej osobowych. Te niejawne to jakby w domu wąglika mieli w celach
naukowo-badawczych ;)

--

Paulinka

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> Dnia 2010-03-19 17:13, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> I mocno zrumienił.

Jak to baba, nie? :-D

> Qra,
> no to przyznać się riebionka,
> u kogo ma Qra plonka

Trza się było udzielać, a nie teraz zazdrościć i się prosić :-)

Stalker

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-19 17:50, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Jak to baba, nie? :-D

Ale ciężary dźwigasz. Toś babochłop. Rumiany taki. Znaczy zdrowa wiejska
dziewucha!

> Trza się było udzielać, a nie teraz zazdrościć i się prosić :-)

U Ciebie już mam, więc z łaski swojej cicho być.

Qra

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-19 17:43, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> No weź następna?
> Cały tydzień stawałam na głowie, żeby dzieciakom zajęcie wymyślić,
> dzisiaj miałam plan, że czas najwyższy pobyć wyrodną matką, a tu się
> wszyscy wynoszą. Foch!

Och!

Ty idziesz na przedstawionko do teatrzyku?
Pozwól innym też oddalić się w swoim, wcześniej upatrzonym kierunku.

Qra, no tak całkiem nie zniknę... duchem będę z Wami

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-19 17:43, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Och!
>
> Ty idziesz na przedstawionko do teatrzyku?

Jutro moja droga. Medea mnie wykiwała i pojechała na narty, a miałyśmy
iść razem :P

> Pozwól innym też oddalić się w swoim, wcześniej upatrzonym kierunku.

Ić i nie grzesz więcej.

> Qra, no tak całkiem nie zniknę... duchem będę z Wami

Tia znowu będziem mieć koszmary. Medea o zatrutych czekoladkach, mi się
ostatnio śnił Sąd Ostateczny z Wami w postaci wieloosobowego Boga ;)

--

Paulinka

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa