Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:13o7zlyof8cna.zmtc5z7jhywk.dlg@40tude.net...

> Os ranae curvae - to raczej wszyscy powinni zrozumieć, czyli znają!

Sona si latine loqueris.
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 22:00:54 +0100, Chiron napisał(a):

> Sona si latine loqueris.
> :-)

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

:-DDD
--

Ikselka.

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.
>
> :-DDD

Quidquiad latine dictum sit, altum videtur.
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 22:36:23 +0100, Chiron napisał(a):

> Quidquiad latine dictum sit, altum videtur.
> :-)

Heus, modo itera omnia quae mihi nunc nuper narravisti, sed nunc Polonice?
;-)
--

Ikselka.

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Heus, modo itera omnia quae mihi nunc nuper narravisti, sed nunc Polonice?
> ;-)

No dobrze. Tylko od którego dnia mam zacząć?
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest dokładniejszy opis:
http://www.eduforum.pl/modules.php?name=Publikacje&d
_op=getit&lid=918

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ho0359$l3l$2@node2.news.atman.pl...

Ja nie Qra, ale znalazłam. Nazywa się toto 'Diagnoza przedszkolaka'. Wg
opisu diagnoza ma na celu pomóc rodzicom w poznaniu gotowości swojego
dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej, aby mogli je w
osiągnięciu tej gotowości wspomagać.
Diagnoza składa się z 13 punktów. Są pytania o umiejętności społeczne,
czynności samoobsługowe, rozwój mowy, czynności intelektualne, które
dzieci stosują w poznawaniu i rozumieniu siebie, pytania o zdrowie i
sprawność fizyczną, bezpieczeństwo własne i innych, wychowanie przez
sztukę, rozwój umysłowy poprzez zabawy konstrukcyjne, budzenie
zainteresowań technicznych, edukacja matematyczna, gotowość do nauki
pisania i czytania, pytania o rodzinę, obywatela, patriotę.

Diagnoza ma skalę ocen od 1 do 5 : gdzie 1 - niski poziom, 5 - wysoki
poziom.
Na koniec jest opinia opisowa wychowawcy.
Ufff

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach, więc te czekoladki były zatrute?
Ha! Do tego, skubana, już się nie przyznała głośno. ;)

BTW ciekawe dosyć te wasz sny, dziewczyny.
Ciekawe. :))

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ho0cmq$pnr$15@node2.news.atman.pl...

[...] koszmary. Medea o zatrutych czekoladkach, mi się ostatnio śnił
Sąd Ostateczny z Wami w postaci wieloosobowego Boga ;)

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takiego rodzaju sny (interakcja ze znanymi osobami) często należy
interpretować na odwrót, aby odczytać to co faktycznie wyrażają.

Np ktoś (A) zagląda śniącemu przez ramię w trakcie testu, a ten/ta
zasłania swoje odpowiedzi, oznacza pewną fascynację śniącego
~rozwiązaniami A, oraz pewne problemy (niejasności) związane
z pokusą (wewnętrznym pragnieniem), aby je w praktyce wykorzystywać.

A teraz uwaga: postać A w takim śnie w ogólności nie musi realnie
oznaczać wprost osoby A, lecz inną osobą (B) wobec której A czynnie
ujawnia swoje zainteresowanie zbieżne z niezbyt jawnym zainteresowaniem
śniącego, chociaż może.

Zupełnie analogicznie należy interpretować sen z czekoladkami. :)

Notabene: poprzez interpretację niektórych snów możliwe jest poznanie
interesujących rzeczy nt emocji i niejawnych [często blokowanych] pragnień
osoby sniącej, oraz/lub komunikatów odebranych przez śniącego od
otoczenia podświadomie lecz wypieranych na poziomie świadomym. ;)

--
CB

[...]

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-19 22:44, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Heus, modo itera omnia quae mihi nunc nuper narravisti, sed nunc Polonice?
> ;-)

Mi ne komprenas, kion vi skribas! Tio estas iu stranga lingvo.

Qra

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Mi ne komprenas, kion vi skribas! Tio estas iu stranga lingvo.

Ja chciałbym tylko przypomnieć, że to jest grupa polskojęzyczna, ku..wa :-)

Stalker

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa