Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzeciwu?
Twoje wnioski są czasem na poziomie załamująco niskim.

W dodatku chętnie projektujesz własne ułomności oceniając
(vide choćby: "brak ci pokory").

Coś jest z tobą bardzo nie tak, Ewka.
No ale to twój problem, nie mój. ;)

--
CB

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

Tak, coś takiego raz kiedyś napisałam, wnioskując po Twoim tonie
nieznoszącym sprzeciwu.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Vilar- przepraszam bardzo- no ale nie wiesz, jak ja bym się zachował w
> takiej sytuacji. Znając siebie- to raczej początkowo by to po mnie
> spływało. Potem bym się zastanowił, czemu wielu ludzi uparło mi się
> takie rzeczy mówić- bo odpowiedź na to pytanie zapewne była by dla mnie
> ważna.

Tzn jakie? Jak do tej pory to pan na E probował mi meblować życie. Nie
zauważyłam, żeby tutaj ktoś nachalnie próbował mnie zmieniać.

> Jeśli chodzi o Paulinkę- od początku mojego pobytu obserwuję u niej
> takie zachowania polegające na wręcz kopaniu poniżej pasa interlokutora-
> i to bez zrozumiałej dla niego przyczyny. Kiedyś pisałem Paulince "i łup
> z liścia!":-). I- co ciekawe- wręcz nikt chyba nie próbuje jej się
> zrewanżować czymś podobnym- czasem przyjmując pozę "wyrozumiałej mamy".

Potrafisz wyjaśnić, dlaczego tak jest? Ciekawe spostrzeżenie, biorąc pod
uwagę te masy złośliwości, które mi hojnie wysyłała XL.

> Jednak Paulinka nie jest nastolatką- i wyobrażam sobie, że podobnie
> postepuje w realu. Druga Paulinka potrafi być kobieca, ciepła i
> rozumiejąca czyjeś emocje i problemy, wręcz współczująca. Nie wiem,
> której Paulinki tu więcej...

Myślę, że Usenet to nie jest miejsce, w którym jesteśmy w stanie kogoś
tak naprawdę poznać.
Można przecież pod osłoną anonimowości i na potrzeby dyskusji pisać
różne rzeczy niekoniecznie zgodne z faktami i w ten sposób budować swój
wizerunek.
Nie przywiązuję się do swoich wyobrażeń na temat grupowiczów, bo często
się okazuje, że się myliłam.

--

Paulinka

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Sama chciała.

I podobnie jak Ty bronię swojego pomysłu na życie.

--

Paulinka

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Coś jest z tobą bardzo nie tak, Ewka.

No i powiedz mi, co też to jest TO COŚ?

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> No przesadziłam z tym szokiem, raczej zaskoczeniem. Jeśli się kiedyś
> spotkamy, to sama mi na to pytanie odpowiesz ;)

Już zaczęłam grzebać w pamięci, jakie to ja Paulinki znam, bo być może
by się okazało, że się już znamy. ;)))

Ewa

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 21:44:14 +0100, Paulinka napisał(a):

> I podobnie jak Ty bronię swojego pomysłu na życie.

Mój nie jest wcale oryginalny.
--

Ikselka.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Mój nie jest wcale oryginalny.

O co Ci teraz chodzi?

--

Paulinka

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 22:39:54 +0100, Paulinka napisał(a):

> O co Ci teraz chodzi?

O to, że mój pomysl na życie nie jest tylko mój, bo jest wzięty z
doświadczen i marzeń wielu kobiet. Dlatego nie musze go bronić, on się
broni sam :-)
--

Ikselka.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> O to, że mój pomysl na życie nie jest tylko mój, bo jest wzięty z
> doświadczen i marzeń wielu kobiet. Dlatego nie musze go bronić, on się
> broni sam :-)

Przestań ściemniać, gdyby tak było nie wylałabyś morza postów na
rozlicznych grupach z osobami, które uważają coś wręcz odwrotnego niż Ty.

--

Paulinka

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 22:46:02 +0100, Paulinka napisał(a):

> Przestań ściemniać, gdyby tak było nie wylałabyś morza postów na
> rozlicznych grupach z osobami, które uważają coś wręcz odwrotnego niż Ty.

Bo to sa specyficzne grupy osób, target, któy przyszedł tutaj znaleźc
podobvnych sobie :-)
Jak widac np tutaj.
Ja tu oczywiscie zupełnie nie pasuję.
--

Ikselka.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa