Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 22:01:55 +0100, medea napisał(a):

> Znalazłoby się dowód na to, że sama się określiłaś jako "ogień i woda".
>
> Ewa

W innej dziedzinie.
--

Ikselka.

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 21:58, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Nie Ciebie pytam - zamknij dziób.

Gorzej jest. Ja powyżej w ogóle nie widzę pytania.

Qra, z zastrzeżeniem od razu, że nie chodzi o pytania retotyczne

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-23 21:53, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Też masujesz???

A kto tu jeszcze masuje? Poproszę o namiary. W końcu mi ktoś zrobi dobrze :)

--

Paulinka

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Parytety.

Przecież jesteś przeciw parytetom.

--

Paulinka

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 22:04, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ja Ciebie akceptuję w pełni. Serio. :)

Ależ pszczółko, co pszczółka...

Qra

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 22:06, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Ikselka kursa robiła.

Qra, sama chciałaś

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-23 22:06, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Ikselka kursa robiła.
>
> Qra, sama chciałaś

Nie było tego pytania, jak w Milionerach.

--

Paulinka

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 22:08:08 +0100, Paulinka napisał(a):

> Przecież jesteś przeciw parytetom.

Wszystkim? - weź się kobieto rozepnij, albo coś...
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 22:14:48 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-03-23 22:06, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Ikselka kursa robiła.

Prowadzisz biuro pośrednictwa pracy? - nie zgłosiłam oferty.

--

Ikselka.

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Nie akceptuję twoich wad.
> Nie licz na to, ze to się zmieni. ;)

OK, przecież nie musisz być moim przyjacielem, już się z tym dawno
pogodziłam. ;)

> I jeszcze jedno: kiedyś opisywałaś swoją córkę i odniosłem wrażenie,
> że jest niezwykłym dzieckiem.
> Bardzo bym chciał abyś nie ukształtowała jej na swoje podobieństwo,
> abyś przynajmniej pozwoliła jej i nie przeszkadzała w pełni wykorzystywać
> swoje wszystkie możliwości.
> Dlatego interesuje mnie jak się rozwija.
> Jeśli ci to przeszkadza, to z góry przepraszam. :)

Nie, wcale mi to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie, lubię o niej
opowiadać.
Np. moja córka ma doskonałą pamięć fotograficzną. Ostatnio kiedy
jechaliśmy w góry, zatrzymaliśmy się po drodze w jednej restauracji.
Zobaczyła tam jakąś reprodukcję na ścianie (jakiś górski widoczek z
potokiem) i mówi: "Wiesz mamo, chyba ten obraz już gdzieś widziałam.
Chyba w tym hotelu, do którego jedziemy" (byliśmy w tym samym
pensjonacie 2 miesiące wcześniej). Dojeżdżamy na miejsce, a w korytarzu
na ścianie wisi dokładnie ten sam obraz (reprodukcja). Po jakimś czasie
i namyśle Maja konstatuje "wiesz, ale niesamowity jest ten malarz! tak 2
razy umieć namalować dokładnie ten sam obraz!" Rozbroiła mnie. ;)

Ewa

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa