Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie.
Nie przepadam za wieśniackim cwaniactwem i płaceniem 2x za to samo.

W pewnym sensie ta katechetka jest jak huligan, który wyciaga od rodziców
za pośrednictwem dzieci ich kieszonkowe, po prostu wykorzystując okazję,
jak dla mnie.

Nie reagując uczysz dziecko obojętności i akceptacji dla patologii.
To niedobrze, z mojego punktu widzenia.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...]
Obserwując dokąd zmierza ludzkość, biorąc pod uwagę chociażby przyrost
populacji, bezrozumne uzależnienie od zużycia i zużywanie surowców
naturalnych oraz coraz kosztowniejszą i zużyta infrastrukturę uważam, że
prędzej czy później nastąpi ostry kryzys, który mocno przetrzebi
ludzkość, jeśli nie wytłucze.
Dlatego lotto mi to wszystko, a mijając co dzień zasrane trawniki,
lotto mi też to społeczeństwo.
Jak już pisałem, wolę dać te parę złotych póki nie ukradło mi ich
jeszcze to państwo, niż dyskredytować etykę jednego z pasożytów u innego.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Mar 2010 00:33:08 +0100, Ender napisał(a):

> No tutaj to niektórzy wręcz namiętnie 'chodzą' od jednej osoby do
> drugiej wypisując wzajemne pretensje i egzystując w jakiś nieciekawych
> relacjach.
> Dlatego właśnie tutaj jest znacznie trudniej żyć w zgodzie niż poza
> usenetem.
> Z początku myślałem, że można i że łatwo jest wyłączyć czyjąś niechęć,
> ale gdyby u niektórych tak zrobić, pogodzić ich ze wszystkimi,
> to odebrałby się im chyba sens pisania tutaj.
> ENder

Dlatego jestem im potrzebna - aby się przynajmniej zgodnie na mnie mogli
rzucić :-)
--

Ikselka.

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hoba2l$v6v$1@node2.news.atman.pl...

> Prawy sierpowy, zawsze lewym można dać na odlew ;)

...a z liścia?
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Mar 2010 00:37:19 +0100, Chiron napisał(a):

> OK- na co konkretnie chcesz przykład? Nawet na to, że Ziemia się nie obraca
> wokół Słońca- lecz na odwrót.

Oraz że Qry znoszą złote jajka :-)
--

Ikselka.

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brak akceptacji dla emocji kobiet _może_ dyskwalifikować cię jako
realnie wartościowego partnera w związku.

To co nazywasz "terror emocjonalny" dla mnie jest energią, która
ma bardzo wartościową moc niezbędną do zaistnienia i funkcjonowania
odpowiednio (imho) wysokiej jakości relacji partnerskiej w związku
[mężczyzny i kobiety].

BTW mam wrażenie, że homoseksualiści mogliby artykułować dość
podobne "zarzuty" wobec kobiet [dotyczące ich "nadmiarowej"
emocjonalności] jak te twoje?
Ty nie? :)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

eee tam.
Albo kontrolujesz emocje i ich wzajemne interferencje i dla tego jesteś
człowiekiem, albo nie i wtedy jest gorzej.
To podchodzi wtedy pod terror emocjonalny w moim odczuciu.

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kłamie.
Chodzi mu _wyłącznie_ o ropuszkę-śmierdziuszkę. ;)

--
CB

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

[...]
Napisałem: nie chodzi tylko o Ixi.

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uhmmm, powiem kilka razy "katol" i to już będzie to, nie?
Wyznacznikiem jest nieopanowana agresja połączona
z brakiem poczucia komfortu, nadaktywność.

Ty generalnie czujesz się bardzo komfortowo z tym, co robisz
- już o tym mówiłem ;) Ale oczywiście masz prawo do własnej
oceny siebie. Tak naprawdę zabawa w żywioły nie jest po to, żeby
oceniać innych, ale, jeśli ktoś to czuje i chce sięw to bawić
- to za tym idą recepty jak to zrównoważyć, jak poprawić.

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A jest Łódzka? Zapewne tak, co?
> :-))

Zapewne tak. I już jesteś z siebie dumny.

Qra

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Zapewne tak. I już jesteś z siebie dumny.
>
> Qra

Dumny jestem, że mam na grupie koleżankę, która ma w swoim mieście tak
pięknie nazywającą się ulicę:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej jest. Ja powyżej w ogóle nie widzę pytania.

Nie dla ślepej Qry ziarno ?

Redi, 'Ziarno' - taki program dla dzieci.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa