Re: OT preparaty z chromem

Data: 2002-09-01 10:39:06
Temat: Re: OT preparaty z chromem
Od: "RudaKazia" <r...@p...onet.pl>

> Na pocieszenie tym, ktorzy wierza w cudowna moc chromu moge dodac, ze nie
> stwierdzono tez, aby zazywanie takich preparatow bylo szkodliwe (podobnie
> jak z preparatami homeopatycznymi). Co wiecej, jesli ktos wierzy, ze cos
> mu pomorze, to nawet jesli tabletka z punktu widzenia chemii jest
> bezwartosciowa, to ma duze szanse, zeby jego zyczenie sie spelnilo (to
> tzw. efekt placebo).
>
> Mam nadzieje, ze tym razem udalo mi sie jasniej przekazac moje mysli ;-)
>
> Pozdrawiam,

Co do szkodliwosci chromu. Czytalam ostatnio (niestety, nie pamietam
zrodla), ze nadmiar chromu zwieksza ryzyko wystepowania nowotworow.
Jesli zas chodzi o zazywanie go w postaci pigulek, to podobno zalecane jest
to sportowcom,u ktorych podczas intensywnego wysilku fizycznego nastepuje
znaczna utrata tego pierwiastka (jak zreszta wszystkich innych). Ile w tym
prawdy?

Pozdrawiam.
Marzena.