Re: OTKura to też człowiek

Data: 2002-02-01 10:57:50
Temat: Re: OTKura to też człowiek
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl>

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3bnvv$ij3$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a3bkko$ep1$...@n...tpi.pl...
>
> Chaciur, nie złość się tak bardzo na nas (mówię o tych, którzy nie padli
na
> kolana wobec tego okrucieństwa).

To nie zlosc. Ja nadal dziwie sie temu co jest 'norma'.
Za kazdym razem jestem zaskoczony, moze to przejaw
braku inteligencji, bo jakos nie moze mi to wejsc do glowy.

> wszystkich oczywistością jest, że coś tu nie tak.
>
> Ale dla zobrazowania tego o co mi naprawdę chodzi opowiem Ci krótką
> historyjkę z mojego życia.
[...]
> a pani płakała przez 3 doby non-stop a potem przez
> miesiąc z przerwami.
>
> Mimo to, swoją decyzję jednak uważam za najsłuszniejszą pod słońcem. Bo w
> mojej hierarchii wartości najwyżej stoi człwoiek - ja, moja rodzina, moi
> goście, dzieci gości, moje dzieci. Chciałam uratować życie jednemu
> stworzonku i to był błąd, jeżeli już należało kupić kota z porządnej
> hodowli, i nie należało żyć z kotem za pan brat, bo nim nie jest.

To Ci powiem, ze chyba jednak lepiej wziac ze schroniska -
mialas potwornego pecha i tyle. Uspilas go ale przynajmniej
sprobowalas.

[...]
> Mam nadzieję, ze ta opowieść jednak dobrze odzwierciedla różnice między
> nami, Chaciur, i pokazuje o co mi chodzi.

No to wrocmy do wegetarianizmu. (zeby bylo o dietach ;)).
Ja tu widze taki problem: wiekszosc ludzi jest w stanie
ulitowac sie nad zwierzetami, ktore zna. Wegetarianizm
polega na tym, ze litujesz sie nad tymi, ktorych nie znasz.
Mialem kiedys kota (daaawno) i ktos go otrul ale nie plakalem.
Wydawalo mi sie, ze mial szczesliwe zycie. Robil to co kot
ma robic w trakcie swojego zywota. Natomiast kury w klatkach
wielopoziomowych to dla mnie koszmar.
Przyszlo mi do glowy takie porownanie: wegeraianizm jest
jak pacyfizm, miesozerstwo jak skrajny nacjonalizm.
Miesozercy wspolczuja tylko tym zwierzetom ktore znaja
tak jak nacjonalista identfikuje sie tylko z ludzmi pochodzacego
z danego obszaru. Uwaza ze wszyscy Niemcy to gnoje oprocz
oczywiscie Helmuta, z ktorym to sie upil 2 razy na Majorce.

pozdrawia Cie
Chaciur