Data: 2007-04-06 17:23:30
Temat: Re: Ocena z zachowania
Od: Szerr <s...@g...peel>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Fri, 6 Apr 2007 15:44:04 +0200, Nixe w wiadomości
<news:ev5ira$2noa$1@news.mm.pl> napisał(a):
> W przeciwnym razie ja, jako rodzic, mogłabym postulować, by moja córka miała
> zachowanie wzorowe ponieważ:
> - pomaga mi w domu
> - jest grzeczna i uczynna
> - ma dobre wyniki z zajęć pozaszkolnych
> - nie pyskuje, nie przeklina, nie bije się z dziećmi
> - świetnie zajmuje się bratem
> - bierze aktywny udział w życiu osiedla ;-)
Hm, jest coś w Twojej argumentacji... :-)
Czy możemy zgodzić się na wniosek, że ocena zachowania powinna
_co_do_zasady_ odzwierciedlać zachowanie ucznia w szkole, są jednak
sytuacje szczególnie uzasadnionej wagi (pozytywne i negatywne), których
szkoła - jeśeli się o nich dowie - nie może pozbawić wpływu na ocenę?
--
Sz.
|