Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

251. Data: 2013-10-01 22:11:18

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Oct 2013 22:09:51 +0200, FEniks napisał(a):

> Mam pamięć do bajek.

W każdej bajce... itd.

252. Data: 2013-10-01 22:13:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-01 19:58, Chiron pisze:

> ..o- i jeszcze zaprzeczasz. Co za kobieta!

Asertywna. Przecież nie dam sobie wmówić, że białe jest czarne a czarne
jest białe.

> Chiron, podły

Może jeszcze da się z tym coś zrobić.

Ewa

253. Data: 2013-10-01 22:13:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> TOBIE nie zmienia.

Mnie tym bardziej.

Ewa

254. Data: 2013-10-01 22:26:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-01 12:51, Ikselka pisze:

> Zwyczajna zwykłość oczywista, żadne odkrycie, myślałaś że mnie olśnisz?
> Oto właśnie poprzez prosty i naturalny tok rozumowania (do którego jak
> widzę skutecznie Cię zmobilizowałam) dochodzimy do klu sprawy: DLA KOGO sa
> właściwie te kursy? Pomyśl, Qra, jeszcze chwilkę, wysil się :-)
> 3-)

No, jeśli tak, to popatrzmy globalnie, a nie zwalajmy wszystkiego na UE.
Dla kogo są w ogóle szkoły, uniwersytety itp.itd., które produkują
bezrobotnych absolwentów?

A nie mówiłam - na początku był chaos, a potem już coraz gorzej (chyba
dam sobie w stopkę przy każdej z Tobą rozmowie).

Ewa

255. Data: 2013-10-01 22:49:05

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> O jakie ładne.
No a czegóż to innego można się po nim spodziewać? On tak naprawdę nie ma
nic innego do zaoferowania. Gdyby spróbował na argumenty- no to IQ za
niskie. A chciałby uchodzić za nie wiem jak mądrego
:D

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

256. Data: 2013-10-01 22:50:19

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Szatan nie kobieta ;-PPP
Jak mi się podobają te wasze waśnie:-)
Lubię się wtrącać- i dostawać po głowie z obu stron:-)))

257. Data: 2013-10-01 23:00:26

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Asertywna. Przecież nie dam sobie wmówić, że białe jest czarne a czarne
> jest białe.

I zapewne to nie Ty dawałaś linkę do modlitwy z "Dnia Świra" z Twoim
komentarzem spotwarzającym katolików?

> Może jeszcze da się z tym coś zrobić.

No ale mnie z tym dobrze jest:-)

258. Data: 2013-10-01 23:04:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A nie mówiłam - na początku był chaos, a potem już coraz gorzej (chyba dam
> sobie w stopkę przy każdej z Tobą rozmowie).

Chory jest system, który np zlikwidował praktycznie szkolnictwo zawodowe.
IMO naprawdę rynek potrafi uregulować takie sprawy. Szkolnictwo powinno być
płatne- i państwo nie powinno się w to wtrącać

259. Data: 2013-10-01 23:10:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Oct 2013 22:26:19 +0200, FEniks napisał(a):

> No, jeśli tak, to popatrzmy globalnie, a nie zwalajmy wszystkiego na UE.
> Dla kogo są w ogóle szkoły, uniwersytety itp.itd., które produkują
> bezrobotnych absolwentów?

Państwowa szkoła czy uczelnia to KONSTYTUCYJNA gwarancja dostępu obywatela
do kształcenia. Nie jest planowana pod przyszłe potrzeby zatrudnienia,lecz
pod wszechstronne aspiracje obywateli. Obywatel WYBIERA, czego będzie się
uczył - a już co zrobi z tym wykształceniem, to sprawa dalsza, państwo nie
ma obowiązku dbania o zatrudnienie, ma tylko zapewnić szeroki wachlarz
oświaty.

Co innego kurs unijny prowadzony przez prywatną firmę, która za jedyny cel
ma pozyskanie unijnych pieniędzy DLA SIEBIE - poprzez wykazanie się
okreslonym zestawem szkoleń i minimalną liczbą uczestników. I co ważne - to
UNIA dyktuje, jakie to będą szkolenia. Stąd własnie idiotenkursen w rodzaju
florystyki dla stoczniowca - które to kursy moze poprowadzić byle
kwiaciarka, byle miała układy w firmie szkoleniowej. Czyli przekręt rzeki
pieniędzy - począwszy od źródeł aż do ujścia.

260. Data: 2013-10-01 23:11:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 22:50:19 +0200, Chiron napisał(a):

> Jak mi się podobają te wasze waśnie:-)
> Lubię się wtrącać- i dostawać po głowie z obu stron:-)))

:-D

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.