Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

281. Data: 2013-10-02 12:57:36

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 12:12, Chiron pisze:

> "Pomódl się, przecież jesteś prawdziwą Polką. "
> napisałem nieściśle. Spotwarza on tylko Polaków- katolików. Czyli- de
> facto mnie (a o to mi chodziło)

A zatem nie twierdzę, że: "prawdziwi katolicy życzą wszystkim jak
najgorzej".
Dziękuję.

Ewa

282. Data: 2013-10-02 13:01:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> "Pomódl się, przecież jesteś prawdziwą Polką. "
> napisałem nieściśle. Spotwarza on tylko Polaków- katolików. Czyli- de
> facto mnie (a o to mi chodziło)

Znow klamiesz.

283. Data: 2013-10-02 13:26:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-02 09:26, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> IMO- to nie system pod nazwą "rodzice", ale system pod nazwą "państwowe
> szkolnictwo". Rodzic nie płaci (to znaczy: płaci, ale i tak musi płacić
> w podatkach bez względu na to, czy korzysta), no to może mówić: synu
> (córko)- skończ te studia a potem następne, etc. Gdyby to regulował
> rynek- pomyślał by kilka razy zanim by dziecko na jakieś studia chciał
> wysłać.

Powinieneś troszkę zaktualizować dane na temat rynku edukacyjnego
(chociaż i te, które linkuję, nie pierwszej świeżości są)

http://www.studenckamarka.pl/serwis.php?s=73&pok=190
9
http://www.studenckamarka.pl/serwis.php?s=73&pok=205
6
http://www.studenckamarka.pl/serwis.php?s=73&pok=205
5

W Polsce nie ma wyższego wykształcenia bezpłatnego dla wszystkich.
Rodzice dają uczelni (czesne w niepublicznych lub za niestacjonarne),
dają na utrzymanie samego studenta. Dają, więc wymagają.

Ośmielę się zapytać: a Ty czy i jeśli tak, to ile zapłaciłeś za
wykształcenie swoich synów?

284. Data: 2013-10-02 13:43:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Oct 2013 10:24:53 +0200, Chiron napisał(a):

> To znaczy- np można mieć część pieniędzy- np 1/3 lub 1/2. Resztę "da" UE.
> Tyle, że trzeba zwrócić, a w przypadku takich obiektów wybudowanych za
> tękasę jak wiatraki czy też baseny- potem trzeba toto utrzymywać.

Chiron, mówię o składkach członkowskich POlski do Unii - one są ogromne,
trzeba najpierw zapłacić te składki (i płacimy), zeby coś "dostać". Nikt
nie pyta, jak duże są to pieniądze, ciemne społeczeństwo ulega rządowej
propagandzie Unii jako dobrego wujka.
http://www.fronda.pl/blogi/narod-kosciollokalny-patr
iotyzm/czy-ludzie-wiedza-ile-placimy-unii-europejski
ej,33716.html

"Od 2011 roku bezpośrednie wpłaty do kasy unijnej wahają się od 15,7 do
17,8 miliarda złotych w skali roku. Czyli cały czas mamy tendencje
wzrostową. Dokładnie jest to 1% naszego PKB, wpłacany co dwa miesiące. Do
tego powinniśmy doliczyć ok.8 miliardów na współfinansowanie środków z UE.

Trudno ocenić koszty jakie Polska poniosła w związku z przystąpieniem do
Unii Europejskiej. Na pewno są ogromne i nakładają się częściowo z
skutkami grabieszczo-złodziejskiej polityki większości rządów od 1989
roku. i są opłakane.

Z jednego z największych producentów stali, cukru, jabłek, truskawek itd.
stajemy się ich importerami.

Przykładów jest bardzo dużo. Każdy znajdzie coś dla siebie

Narzucane nam przez UE przepisy i prawa powodują coraz większe
spustoszenie w naszej gospodarce. Widoczna jest również niekonsekwencja z
jaką działają największe kraje europejski. Kiedy w naszym przypadku
wytykają nam najmniejsze uchybienia, często pokazując błędy w miejscach
których ich nie ma. Same nie przejmując się nikim, w rażący sposób nie
przestrzegają przepisów unijnych. C o najgorsze w imię ,,swoich" interesów,
nie widzą również nieprawidłowości u ,,najbliższych sąsiadów".

Wracając do kosztów. W tegorocznym budżecie, który jest szacowany na prawie
335 mld zł. i wpływach na poziomie 229 mld. Biorąc pod uwagę ostatnich
kilka lat, widoczna jest tendencja wzrostowa we wszystkich największych
wydatkach ( mimo planów rządu o ograniczeniu deficytu. Szanse na to są
równe zeru).

Koszty te są:

Dofinansowanie obowiązkowych ubezpieczeń społecznych 75,6 mld. Zł.

Obsługa długu publicznego 43,5 mld zł.

Obrona Narodowa 23 mld. zł.

Pomoc społeczna 12,9 mld zł.

Bezpieczeństwo publiczne 13 mld. zł.

Administracja publiczna 12,2 mld zł.

Szkolnictwo wyższe 12.2 mld. zł.

Tu nasuwa się pytanie czy nas stać abyśmy kształcili wykwalifikowane kadry
dla całej Europy ze środków, naszych środków?

Ochrona zdrowia 7 mld zł to jest 2,15% budżetu. To jest bardzo mało.

Oficjalny Państwowy dług publiczny:

2011 2012 2013

815,3 845,8 867,6 w mld zł.

Dochody, wydatki i deficyt FUS w latach 2014-108 według 5-letniej prognozy
ZUS w mld zł.

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

2018

Wpływy ze składek

1213,2

134,2

142,4

125,8

130,5

136,7

142,8

149,9

wydatki

167,7

175,2

184,4

193,2

202,4

212,1

222,1

232,5

saldo

-44,2

-41

-42

-67,3

-71,9

-75,5

-79,3

-82,6

samowystarczalność

65%

64%

64%

64%

64%

Biorąc pod uwagę zadłużenie Polski wobec banków, instytucji finansowych
oraz własnych obywateli (w postaci obowiązku emerytalnego) coraz bardziej
realne staje się bankructwo Państwa. Dlatego to PO tak chętnie pcha nas w
objęcia UE, licząc na uratowanie finansów. Oczywiście miało by się to odbyć
kosztem utraty suwerenności finansowej naszego kraju i nie tylko.

Dodatkowo coraz bardziej realny jest scenariusz w którym to Platforma
Obywatelska nie będzie już dalej chciała rządzić. Bo z tak zrujnowanym
krajem jakim będzie Polska po 8 latach rządzenia nią przez PO nic już nie
da rady się zrobić. Będzie mógł tylko wejść ,, komornik ,, i zlicytować to
co zostało. Za długi.
"

285. Data: 2013-10-02 13:44:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Oct 2013 10:31:09 +0200, FEniks napisał(a):

> A u kowala nie będzie się już musiał niczego uczyć. :/

No nie - bo i po co, kiedy koni ni ma. Ale koszt takiego idiotenkursu
poniesie już rodzic :->

286. Data: 2013-10-02 13:45:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Oct 2013 10:33:33 +0200, FEniks napisał(a):

> GDZIE Unia dyktuje, że to mają być szkolenia dla florystów? Poproszę o
> konkrety, jeśli już.

TAM, gdzie zatwierdza tzw "projekty" programów - i tylko takie
dofinansowuje.

287. Data: 2013-10-02 13:46:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Oct 2013 10:38:30 +0200, FEniks napisał(a):

> Pewnie, lepiej by było, gdyby to np. Niemcy nam utrzymywali. :)

http://wpolityce.pl/artykuly/63203-czy-angela-merkel
-zasponsoruje-elblagowi-basen-kapielowy-ktos-sobie-w
zial-do-serca-slowa-lecha-walesy-o-wspolnym-panstwie
-z-niemcami
:->

288. Data: 2013-10-02 13:48:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Oct 2013 11:48:20 +0200, Chiron napisał(a):

> Kup. Przez 3 lata będziesz miał
> ubezpieczenie i inne opłaty- w pakiecie. Za 3 lata sam musisz o niego
> zadbać." Załóżmy jeszcze, że tego auta nie można później będzie sprzedać-
> żeby przykład był akuratny. Przecież jak na dłoni widać, że pensja tego
> człowieka nie starczy nawet na ubezpieczenie auta. Jak się zgodzi- to jak go
> nazwać? A burmistrzowie zgadzają się.

A bo to tylko oni? - a rząd co innego robi zadłużając kraj???

289. Data: 2013-10-02 13:59:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Oct 2013 13:01:08 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Znow klamiesz.

Nie. Nie wszyscy Polacy się modlą. Zatem wierszyk i komentarz Ewy spotwarza
wierzących Polaków.

290. Data: 2013-10-02 17:17:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 13:43, Ikselka pisze:

> [...]
> tego powinniśmy doliczyć ok.8 miliardów na współfinansowanie środków z UE.

Nikt nie pyta, nikt nie pyta. Ciekawe skąd Ty bierzesz te rewelacje.

http://www.polskieradio.pl/7/968/Artykul/682368,Wiek
sza-skladka-do-budzetu-Unii

> Koszty te są:
>
> Dofinansowanie obowiązkowych ubezpieczeń społecznych 75,6 mld. Zł.

> [...]

A pewnie gdyby nie UE, to tych kosztów by nie było. 333-)

Ewa

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.