Re: Odp: Czy talenta zanikają?

Data: 2003-03-06 17:01:43
Temat: Re: Odp: Czy talenta zanikają?
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl>

Wladyslaw Los wrote:

> Twoje narzekania przypominaja mi pobawionego talentu i zaciecia artyste,
> ktory swa bezproduktywnosc tlumaczy chwilowym brakiem natchnienia, a na
> dowod, ze mazdolnosci przypomina, ze przez cal szkole odrabial za innych
> prace domowe z rysunkow.

I tym jednym celnym zdaniem Wladyslaw rozgryzl biedna Kianit i obnazyl
przed nia najglebsze zakamarki jej duszy ;)
O Kianit- jak smialas w ogóle kiedykolwiek spróbowac sie w tej
dziedzinie dla wybranców.
O Kianit - jak smiesz przyrównywac swe osiagniecia do udanych wytworów
prawdziwych kucharzy.
O Kianit- jak smiesz powolywac sie na zdanie swoich gosci i ich gusta
kulinarne.
O Kianit- jak smiesz polemizowac z niepodwazalna i na pewno trafna
opinia Wladyslawa.
O Kianit- co Ty w ogóle na pl.rec.kuchnia robisz?
O Kianit- jak mozesz narzekac na kuchni denerwujac tym rasowego kucharza
A pfe- przeciez to tylko narzekania miernoty i pochwala od motlochu..
pzdr
agi ( ironia calkiem zamierzona )