Re: Odp: Nowa pozycja książkowa - długie!

Data: 2001-11-13 11:53:01
Temat: Re: Odp: Nowa pozycja książkowa - długie!
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski)

Basia Kulesz napisał(a):

> To chyba temat na drugie wydanie - ale objętość musiałaby być tak z parę
> razy większa?

Albo... selekcja. Zawsze jest coś za coś!
Przecież wszyscy wiemy, że Jurek na iglakach zna się jak mało kto. I nie trzeba
na to specjalnych dowodów.
I pytanie brzmi: czy ta ksišżka ma być pomnikiem, pokazem i przeglšdem
ulubieńców Jurka, czy ma pełnić poza tym (np. dla takiego iglakowego prymitywa
jak ja) pomocny podręczny, praktyczny poradnik (gabaryty ma super!)?????

> To weź do ręki byle jakš ksišżkę o iglakach. To już będziesz odczuwał nie
> brak, tylko rozpacz bezdennš!

Dlatego generalna ocena jest pozytywna. Mało wyraźnie o tym napisałem?
Jednak najgorsze jest zagłaskiwanie na śmierć! Ochy i achy sš przyjemne lecz
niczego nie rozwišzujš.
Tylko życzliwa krytyka może popchnšć coś do przodu.
A o mojej życzliwości dla Jurka (przynajmniej od czasu gdy zeznał, że prócz
iglaków trochę winorośli trzyma!) proszę nie wštpić! :-)))))

> czerwone > kwiatki????

No co jest? Jurek, Bogusław, Krzysztof - zeznajcie coś na ten temat bom ciekaw
ogromnie.

> Jest też zdjęcia świerka 'Push' ('Pusch'?) z czerwonymi szyszkami. Może ktoś
> podpowie, a ja sobie zanotuję, choćby na reklamach, gdzie to cudo nabyć? :)

Też chcę!!!!! Te 30-40cm gdzieś sobie wykobinuję!
Patrzcie jakie to kłujšce draństwo jest zaraźliwe! :-)))))

Pozdrawiam :-)
Janusz.