Przendziory atakuja!!!!!!!!!

1. Data: 2000-02-17 17:59:17

Temat: Przendziory atakuja!!!!!!!!!
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy to prawda, ze przendziory nie lubia, jak sie je zrasza? Bo zdania sa
podzielone, a jesli ma to choc troche uchronic moje rosliny, to moge je
nawet pare razy na dobe zraszac (bede sobie co godzine budzik ustawiac
:) i zaatakuje przendziory podczas snu). W tym roku cos sie dzieje, bo
jak nigdy ich nie bylo, tak teraz mam plage (trawa i szabla sa
sczegolnie obsiadniete przez te zarlacze). A co do zraszania - czy to
prawda, ze nie wszytkie kwaity to lubia (jak sie to ma do: traw, szabli,
cytrusow, maranty, mirtu, bluszczy, anturium - reszty nazw nie znam, bo
hoja to widze, ze faktycznie lubi zraszanie).
A wogole, to jak sobie radzicie zima z robactwem? Jak ktos ma domek, to
zaden problem - wystawia "gdzies" kwiaty i spryskuje, a w mieszkaniu?
Pryskanie srodkami w moim wypadku w domu odpada, bo jestem alergikiem -
latem wystawiam kwiaty na balkon, a teraz nie ma jak (na korytarz nie
wchodzi w gre, bo cholota sie szlaja i moga mi popodlewac lub polamac
dla zabawy). Czy macie jakies domowe sposoby na przetrwanie zimy? Bo jak
tak dalej bedzie, to robactwo zje mi kwiaty, a ja bede tylko na to
patrzec. :(

Pzodrawiam,
robal.

1. Data: 2000-02-21 13:16:21

Temat: Odp: Przendziory atakuja!!!!!!!!!
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...
> Czesc!
>
> Czy to prawda, ze przendziory nie lubia, jak sie je zrasza?
Nie lubia podwyzszonej wilgotnosci powietrza. Ale samo zraszanie i tak nie
wystarczy.

> [...]
> cytrusow, maranty, mirtu, bluszczy, anturium - reszty nazw nie znam, bo
> hoja to widze, ze faktycznie lubi zraszanie).

Generalnie nie nalezy zraszac roslin o owlosionych lisciach - z tego, co
podajesz, to zraszac mozna wszystko. A w ogóle to najlepiej w wannie,
codzienny prysznic, PRZEDE WSZYSTKIM pod liscmi!

> A wogole, to jak sobie radzicie zima z robactwem?

Wpadaja mi ziemiórki do herbaty i wlasnie zaczynam sie wkurzac.

>Jak ktos ma domek, to
> zaden problem - wystawia "gdzies" kwiaty i spryskuje, a w mieszkaniu?

Pryska w wannie, potem wietrzy i wanne wyparza goraca woda.

Czy macie jakies domowe sposoby na przetrwanie zimy? Bo jak
> tak dalej bedzie, to robactwo zje mi kwiaty, a ja bede tylko na to
> patrzec. :(

I, moze nie bedzie tak zle, od marca juz wiosna!

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-02-22 09:02:53

Temat: Re: Odp: Przendziory atakuja!!!!!!!!!
Od: Pogromca robali <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Generalnie nie nalezy zraszac roslin o owlosionych lisciach - z tego, co
> podajesz, to zraszac mozna wszystko.

A jak z tymi, u ktorych moze sie zbierac woda w w w (nie wiem jak to nazwac)
ale w zaglebieniu lisci przy samych lodygach (jak np. u traw, draceny)?

> A w ogóle to najlepiej w wannie,
> codzienny prysznic, PRZEDE WSZYSTKIM pod liscmi!

A nie beda miec przemoczonej wody (jak tak to sie trabi o zalaniu korzeni, a
taki prysznic, to nadmiar wody w ziemi).

> Wpadaja mi ziemiórki do herbaty i wlasnie zaczynam sie wkurzac.

Czy to te male chude czarne muszki? Jak tak, to u mnie wyzdychaly (na razie,
ale pewnie gdzies sie czaja).

> Pryska w wannie, potem wietrzy i wanne wyparza goraca woda.

lazienka bez wentylacji (nawet zapach po praniu dwa dni trzyma), wiec odpada
:( Chyba ze grupowiecze chca zalozyc ogrodek na moim grobie....ech.....
A wlasnie! Mam prosbe: jaik kiedys zejde z tego swiata, to zrobcie na moim
grobie radosny ogrodek, nie chce zeby mi ludzie tam stawiali jakies
chryzantemy i inne takie cmentarne - CHCE KOLOROWO I WONNIE!

> I, moze nie bedzie tak zle, od marca juz wiosna!

Ale mrozno jeszcze....
Za to w doniczkach juz zaczynaja wylazic cebule szafirkow, krokusow i
tulipanow, wiec moze bede miec wczesna wiosne (w domu) :)

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-02-22 13:56:39

Temat: Odp: Odp: Przendziory atakuja!!!!!!!!!
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pogromca robali <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...prv.pl...

> A jak z tymi, u ktorych moze sie zbierac woda w w w (nie wiem jak to
nazwac)
> ale w zaglebieniu lisci przy samych lodygach (jak np. u traw, draceny)?

Zraszac, poczekac, wylac.

> A nie beda miec przemoczonej wody (jak tak to sie trabi o zalaniu korzeni,
> taki prysznic, to nadmiar wody w ziemi).

Nalozyc czepeczki kapielowe. Zupelnie powaznie, kawalek folii, zawiazac
wokól samej doniczki, b. dobry sposób, przynajmniej nie zgrzyta ziemia w
zebach w czasie kapieli:)

> Czy to te male chude czarne muszki?

Niestety!

>Jak tak, to u mnie wyzdychaly (na razie,
> ale pewnie gdzies sie czaja).

Niektórym to dobrze!

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-02-23 09:38:30

Temat: Re: Odp: Odp: Przendziory atakuja!!!!!!!!!
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Niektórym to dobrze!

Niektorzy zagryzali je wlasnymi zebami :)

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-02-25 13:38:37

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@r...prv.pl...
>
> Wpadaja mi ziemiórki do herbaty i wlasnie zaczynam sie wkurzac.

Mi do kawy :-(, nie mam juz na nie sily.

Anka

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-25 13:38:37

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-26 07:00:07

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sunnie <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
> Wpadaja mi ziemiórki do herbaty i wlasnie zaczynam sie wkurzac.

> Mi do kawy :-(, nie mam juz na nie sily.

Jeżeli chcesz to wyeliminować to przestań pić kawę :-)
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-29 08:27:57

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:89acse$jhl$...@a...webcorp.com.pl...

> Użytkownik Sunnie <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9...@g...newsgate.pl...

Zaczęłam pryskać - a w ziemi są tryliony larw, takie obrzydliwe, białawe,
chyba przesadzę roślinkę.

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-02-29 14:34:36

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński wrote:

> Użytkownik Sunnie <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9...@g...newsgate.pl...

> Jeżeli chcesz to wyeliminować to przestań pić kawę :-)

Jasne :-). Przpomina to moja mame -lekarza, ktora na stwierdzenie, ze
kogos boli glowa (czy inna czesc ciala) odpowiada pogodnie "Odciac".
;-))))

Pozdro,
Anka

--