Re: Odp: Przyswajanie białka

From: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Odp: Przyswajanie białka
Date: Sun, 24 Aug 2003 13:21:45 +0200
Sender: c...@p...onet.pl@ph199.legnica.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bi5u4a$bvd$1@inews.gazeta.pl...

> --
> Slawek
> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał
> w wiadomości news:bi5dbg$qc5$1@inews.gazeta.pl...

> Tak bardzo prosto , najedz się surowej mąki i zobacz co będzie jutro.

a gdzie rosnie surowa mąka ?:))))))))))) tekst o reaktorze do produkcji
manny darowany przez kosmitów mnie nie przekonuje .ciebie widać tak ale
to juz twój problem

> Nie uwazam jakoby wszystkie warzywa w stanie surowym były niejadalne , bo
> sam je czasami jadam ;) wiem natomiast i nie zamierzam "wykopywać"
> konkretnej literatury że wszelkie ziarna zbóż na surowo są niejadalne a i
> gro warzyw też trzeba najpierw ugotować żeby w części stały się możliwe do
> strawienia bo błonnik nie będzie trawiony nigdy .

Sławku i tu cie zaskocze ja jak i wiele innych osób jadamy ziarna zbóż
nazywa sie to musli .i nie potrzeba zasłaniac sie tu literatura

kto jeszcze na tej grupie jada niejadalne wg optymalnego musli??