Re: "Odwdzieczenie" za operacje

Data: 2004-10-15 15:57:42
Temat: Re: "Odwdzieczenie" za operacje
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
news:ckmo7j$js7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> wprawdzie nie odpowiedzialas na pytanie ale rozumiesz, ze skladka jaka
> placimy nie moze zapewnic odpowiedniego standardu.

JA place wiecej na skladki, niz na prywatnych lekarzy i badania. ale fakt -
nie miewam operacji, bo wtedy juz by mi z tej skladki nie starczylo.

> ja 2x wiecej place za ubezpieczenie auta a w tym nie ma napraw!

no, ale to byl przyklad tylko. teraz pieniadze z moich skladek ida w bloto,
bo nie moge od 5 rano stac po numerek, czy czekac 3 miesiace na wizyte do
specjalisty.

> PS. badania nie sa profilaktyka

a z ciekawosci - jak to nazwac? robie badania regularnie, tak jak jest
zalecane, a nie jak cos boli. myslalam, ze jest to jeden z elementow
profilaktyki:)