Re: (P)Torcik daktylowo-orzechowy[OT]

Data: 2003-04-11 05:42:09
Temat: Re: (P)Torcik daktylowo-orzechowy[OT]
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl>

> A nie macie dzieci ;-) ? Moi uwielbiają móc coś rozwalić, a orzechy są do
> tego idealne!!! :-))) No i mam na dodatek przynajmniej 2 godziny spokoju
> ( a potem pół godziny odkurzania).

;-)), macie, macie, nawet dwie sztuki, ale jakbym pieciolatkowi dala mlotek
z przyzwoleniem walenia to watpie czy na orzechach by sie skonczylo;-)
Z kolei corka - lat 8 - na dziadka za slaba a mlotek... no nie wiem;-)

> Wersja B (awaryjna) - dać mężowi wybór: dziadek do orzechów,albo mycie
> łazienki i wc. U mnie zawsze wybiera TV i dziadka, nawet się kiedyś
> zastanawiałam , dlaczego ;-))) .

udalo sie;-) bez stawiania warunkow mezus popoludniami bedzie luskal
orzechyy na swiateczne wypieki;-)

pozdrawiam
Basia