POLISH REFUSE

111. Data: 2011-02-06 13:21:56

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:iim084$otr$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale... gdybym mial zamienic to tylko na Szwajcarie (a nie np. Francje),
> wlasnie dlatego, ze tam narzekaczy malo, a sasiedzi nie zagladaja innym w
> przekonania.
ciekawe czy to od miejsca zależy

kiwiko

112. Data: 2011-02-06 13:22:26

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mi jest dobrze.
to dobrze :)

kiwiko

113. Data: 2011-02-06 13:30:02

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-06 13:29, niebożę cbnet wylazło do ludzi i marudzi:

> Kopytko.

No nie błyskaj tak elokwencją, bo oczy bolą.

Qra

114. Data: 2011-02-06 13:33:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znikaj i nie pyskuj.

--
CB

115. Data: 2011-02-06 13:50:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie nie pomyliło

Ile lat zyles w Szwajcarii?

116. Data: 2011-02-06 13:59:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 09:13, Frank Einstein pisze:

> http://czytelnia.onet.pl/0,210,0,1,nowosci.html
> Piotr Siemion - Niskie Łąki

I kryminały Krajewskiego... I lubelskie kryminały Marcina Wrońskiego...
http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,9047958,Przed
wojenny_policjant_skuteczniejszy_niz_billboard_.html

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

117. Data: 2011-02-06 14:17:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> ciekawe czy to od miejsca zależy

Mozliwe bardzo. Nie znam rejonow francusko ani wloskojezycznych.

118. Data: 2011-02-06 15:05:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 14:50, Ghost pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ile lat zyles w Szwajcarii?

Ani jednego lata :-)

Bywałem tam służbowo i dnia któregoś dostałem propozycję pracy.
To trochę się "pointeresowałem" różnymi sprawami...

I mam wrażenie, że mnie trochę nie zrozumiałeś. NIe lubią NOWYCH
sąsiadów oznacza, że ciężko jest zostać "Szwajcarem".
Ale jak już nim zostaniesz, to cię lubią, bo to mili ludzie ;-)

Stalker

119. Data: 2011-02-06 15:24:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<... Polish gorges much more brain resources than other languages,
because it is probably the most difficult language on the world.

For example:
You can use English more than good - how long have you learned it?
But you have learned Polish 6-7 years and you can use it less than good.
You could know/discover, why Poles have much lower ability to foreign
languages, if you really want to try understand it.

Next all what you wrote about Poland, Poles, and even Polish are true.
Thank you very much for these valuable and authentic opinions.

However remeber, please: very educated people in Poland with very large
knowledge use Polish with bugs and they have troubles uknown in other
nations with f.e. fluent english as same as ordinary idiots.

Kind regards from Poland! ...>>

--
CB

120. Data: 2011-02-06 16:16:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<... I know all these terrible facts, because I live in Poland from more
than 40 years.
Poland is not nice place to life for good men, because if you don't cheat,
don't use lies, don't accept patology in relationships with people... and
avoid all these polish dirt, then you are marginalized by the mass.
People in Poland play strange game, and some people name it "polish brothel",
or "polish refuse".
It is very unfriendly place for normal human.

I currently finished a half way of my work life, and I think seriously about
start to work abroad, due to these all setbacks.
And if I will do it and I will stay on abroad permanently, then I will do
it for my children, because think that they will meet what I met during
my time in Poland make me to sad and sometimes to madness too.

Poland is sick country, but 30-40% of Poles are normal humans, unfortunatelly.

Regards! ...>>

--
CB

Mity psychologii