Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "mikont" <q...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc
Date: Wed, 2 Apr 2008 17:33:41 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 39
Message-ID: <ft090k$5ja$1@inews.gazeta.pl>
References: <fsvq70$2cs$1@opal.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: rd.ists.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1207150420 5738 87.239.216.23 (2 Apr 2008 15:33:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Apr 2008 15:33:40 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-User: quand1
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:99499
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fsvq70$2cs$1@opal.icpnet.pl
> czy gwarancja może nie obejmować przedmiotu na który została
> udzielona? mam duży kłopot z pralką: pęka jej przedni plastikowy panel,
> gdzie
> umieszczone są wszystkie pokrętła i klawisze.
> serwis odmawia naprawy, twierdzi, że części plastikowe nie podlegają
> gwarancji. tymczasem po każdym użyciu pralki pęknięcia powiększają
> się i pojawiają się nowe - niedługo wszystko spadnie na ziemię a ktoś
> zostanie np. porażony prądem.
> co mogę zrobić? pralka jest na gwarancji.
>
> na jakiej podstawie mogę żądać usunięcia wady (pękającego plastiku,
> którego rzekomo gwarancja nie obejmuje)?
>
> jeśli odmówią usunięcia tej wady co mogę robić dalej?
>
> mogę żądać wymiany pralki? - czy tu ma znaczenie, że jej już nie
> produkują i nie ma jej w ofercie?
>
> czy mogę żądać zwrotu pieniędzy i oddać im pralkę?
>
> gwarancja kończy się za trzy tygodnie - !!! - co zrobić, żeby nie
> zostać "na lodzie",
> z zepsutą i psującą się pralką już po gwarancji?
> wysłać żądanie usunięcia wady na piśmie za potwierdzeniem odbioru,
> wraz ze zdjęciami popękanych elementów?
>
> i w ogóle co dalej, jaki są szanse i jak postępować, na podstawie
> jakich przepisów?
>
> bardzo proszę o pomoc
>
>> N>S>
radzę kontak z Federacja Konsumentów, inaczej sobie nie poradzisz z nimi,
skoro odmawiaja naprawy
az
|