Data: 2008-04-02 15:33:41
Temat: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc
Od: "mikont" <q...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fsvq70$2cs$1@opal.icpnet.pl
> czy gwarancja może nie obejmować przedmiotu na który została
> udzielona? mam duży kłopot z pralką: pęka jej przedni plastikowy panel,
> gdzie
> umieszczone są wszystkie pokrętła i klawisze.
> serwis odmawia naprawy, twierdzi, że części plastikowe nie podlegają
> gwarancji. tymczasem po każdym użyciu pralki pęknięcia powiększają
> się i pojawiają się nowe - niedługo wszystko spadnie na ziemię a ktoś
> zostanie np. porażony prądem.
> co mogę zrobić? pralka jest na gwarancji.
>
> na jakiej podstawie mogę żądać usunięcia wady (pękającego plastiku,
> którego rzekomo gwarancja nie obejmuje)?
>
> jeśli odmówią usunięcia tej wady co mogę robić dalej?
>
> mogę żądać wymiany pralki? - czy tu ma znaczenie, że jej już nie
> produkują i nie ma jej w ofercie?
>
> czy mogę żądać zwrotu pieniędzy i oddać im pralkę?
>
> gwarancja kończy się za trzy tygodnie - !!! - co zrobić, żeby nie
> zostać "na lodzie",
> z zepsutą i psującą się pralką już po gwarancji?
> wysłać żądanie usunięcia wady na piśmie za potwierdzeniem odbioru,
> wraz ze zdjęciami popękanych elementów?
>
> i w ogóle co dalej, jaki są szanse i jak postępować, na podstawie
> jakich przepisów?
>
> bardzo proszę o pomoc
>
>> N>S>
radzę kontak z Federacja Konsumentów, inaczej sobie nie poradzisz z nimi,
skoro odmawiaja naprawy
az
|