Re: Palec

Data: 2004-04-05 15:02:12
Temat: Re: Palec
Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

c4rqur$soj$...@i...gazeta.pl,
Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>:

> Wiesz, są dwie sprawy, po pierwsze wyjeżdżam jutro na święta i w
> związku z tym do środy nie będę mogła pójść do lekarza

Nie zartuj... jakies swieta sa wazniejsze od zdrowia?

> (chyba, że
> potem już na miejsce, gdyby jeszcze bolało)

Jesli jest zlamany, to bedzie bolalo.

> - ze złamanym palcem chyba biegać bym nie mogła, więc chyba nie jest
> złamany tylko jakby obtłuczony.

Jak najbardziej niewykluczone, ze moglabys biegac. Opisane przez Ciebie
objawy nie wykluczaja zlamania (dla mnie nawet sugeruja), dlatego konieczna
jest wizyta u chirurga i Rtg.

> o doraźne metody tu i teraz

dorazne to izba przyjec w szpitalu

> kiedy nie umieram w sumie, ale spuchło i coś z tym trzeba
> zrobić :)
no wlasnie

--
Robert