Re: Pamela nauczy reanimacji :-)

Data: 2002-07-11 00:01:50
Temat: Re: Pamela nauczy reanimacji :-)
Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl>

> Z takiego samego powodu, jak Ty nie leczysz za darmo.

Akurat tego nie rozumiem, ale niewazne. Wazne jest, zeby byla wsrod ludzi
chec nauczenia sie tych rzeczy.
A poza tym podam pewien przyklad: w centrum ksztalcenia nauczycieli w
Gdansku (kiedys chodzilem tam na kurs angielskiego) wisialy ogloszenia o
tym, ze jest kurs PP dla nauczycieli i koszty zostana pokryte przez wlasnie
to centrum. Ale nikogo to nie obchodzilo, zainteresowanie oczywiscie bylo
zerowe. Bo i po co sie uczyc takich rzeczy?

> Właśnie się zdziwiłem, swojego czasu dawałem korepetycje z
> biologii i przegladałem programy. Jest. Formalnie.

Aha, to nowosc dla mnie, bo ja nie mialem ani slowa o tym. BTW: ostatnio
slyszalem tekst jednej nauczycielki (dyrektorki szkoly), ze "corka nie moze
ze mna obierac ogórkow, bo ma miesiaczke, a jak sie ma miesiaczke, to sie
ogorki popsuja". No i co na to powiesz? To, ze wsrod polskich nauczycieli
ciemnota jest popularna, wiadomo nie od dzisiaj, ale takie cos mnie zwalilo
z nog. I jak taki ktos ma nowoczesnie uczyc dzieci i mlodziez tak, zeby w
rankingach nie wyprzedzala tylko Rumunii i Bialorusi?
Przypomina mi sie taki stary kawal (sorry, ze OT), ze mowi studentka do
profesora na egzaminie: "panie prof., pan mi trojke wstawi, ja tylko na
nauczycielke ide" :-)
Oczywiscie to tylko grube uogolnienie, ale z moich doswiadczen wynika, ze
cos w tym jest......

Moze i masz racje........:-)
pzdr
Krzysztof