Re: Pamięć roztworów (do Ghost'a!)

From: "michal" <6...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pamięć roztworów (do Ghost'a!)
Date: Fri, 14 Mar 2008 01:18:13 +0100

Ikselka wrote:

> Należy przypuszczać, że pijąc lepszą wodę miałbyś szansę żyć dłużej,
> a i lepiej, niż tylko "jakoś". Niewątpliwie owe szkodliwe substancje
> mają duży, choć może nie piorunujący, wpływ na Twój organizm.
> Współczuję konieczności picia tej śmierdzącej lury. Szkoda, że nie
> znasz smaku herbaty z dobrej wody, jaką mam akurat ja. Warszawska
> woda jest wyjątkowo paskudna, rzeczywiście.
> Pozdrawiam.
> I znikam.

Warszawska woda juz nie jest wyjątkowo paskutna. Przynajmniej nie w każdym
rejonie miasta. Na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat wiele sie zmieniło
na Warszawskich Filtrach. Może nie jest woda doskonała, ale skok
technologiczny w oczyszczaniu jest olbrzymi. Takie informacje mam z kręgów
zbliżonych do głównego technologa. Istotnie sam odczuwam te zmiany bardzo
wyraźnie. Odinstalowałem nawet filtr węglowy w domu.

michał