Re: Panele czy wykładzina?

From: Waldemar Sadkowski <W...@r...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Panele czy wykładzina?
Date: Thu, 21 Jun 2001 09:01:08 +0200

CzarnulkA wrote:
> Zabieram się właśnie za remont mojego pierwszego własnego kącika i
> zastanawiam się co wybrać na podłogę w pokoju, panele czy wykładzinę?
> Osobiście mieszkanie wydaje mi się bardziej ciepłe z wykładziną, jednak
> ostatnio spodobały mi się panele podłogowe u znajomych i teraz sama nie wiem
> co lepiej wybrać.

Czesc

Sam mialem ten dylemat, ale szalka przewazyla sie na korzysc wykladziny,
bo:
- mozna sie wyciagnac na podlodze przy ogladaniu TV lub akwarium (oj
lubimy, lubimy :))
- nie halasuje sie chodzac po wykladzinie
- kurzu nie widac

dodatkowo przeciw panelom przemowilo to, ze duzy pokoj wylozony tylko
panelami wyglada trochje jak salka gimnastyczna wiec trzebaby i tak
rzucic jakas dywanopodobna szmatke (a to juz podwyzsza koszty)

Pozdrawiam i udanej decyzji zycze
Sadek