Re: Pani Szczurkowa

From: "ostryga" <z...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pani Szczurkowa
Date: Sun, 25 May 2008 15:53:34 +0200

Użytkownik "Hanka " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g1bj81$nrr$1@inews.gazeta.pl...
> Parę chwil temu, na moich kolanach, odeszła, odleciała sobie w
> swój kosmos, ze swoją siódmą kosmiczną, nasza Pani Szczurkowa ( miała już
> swój wiek),i pomyślałam przy tej okazji, jak dziwnie jest skonstruowany
> człowiek: nawet, gdy wie, że coś się nieuchronnie stanie, i jest na to
> przygotowany, to przecież cierpi.
>

> No cóż, stało się, Pani Szczurkowa odeszła.
> Nie wstydzę się łez, które teraz ocieram. Wiem, że nic one nie zmienią ani
> mnie zbytnio nie pocieszą . Ale są, a udawanie, że jestem twarda i silna,
> podczas gdy nie jestem, to okłamywanie samej siebie.
> [...]

"Nic co ludzkie nie jest mi obce." :)

Zdolność okazywania słabości świadczy tak naprawdę o sile.
I też nie zawsze tak sądziłam. Kiedy to zrozumialam, to byl przelom.
Wielkie przebudzenie.
Dzien matki jutro - chcialabym powiedziec, obudz sie i ty, mamo, z lodowego
snu.
Juz za pozno.
No, teraz to prywatą poleciałam.

BTW - Bardzo ładny post, rowniez pod wzgledem artystycznym.
Zainspirowalam sie.

pozdrawiam serdecznie tuz po pysznym obiedzie wlasnego autorstwa. :)
o.