Re: Panieneczka

From: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Panieneczka
Date: Wed, 30 Apr 2008 11:23:21 +0200

Nixe pisze:

> A próbowałaś oprócz tego bliżej poznać tych jej znajomych? Np. proponując
> córce zaproszenie ich do domu, jakaś krótka, niezobowiązująca rozmowa "przy
> herbatce", itp.

No właśnie. Powiedziała, że nie może ich przyprowadzić, bo kiedyś wybili
nam okno jak byli naćpani i mają przechlapane u babci. W dodatku babcia
uczy panienkę jednego z nich. Zdaniem babci mającej na co dzień do
czynienia z trudną młodzieżą - wielce nieciekawa osoba.

> Generalnie sama pewnie dobrze wiesz, że wszelkie stawianie sprawy na ostrzu
> noża, zakazy, nakazy to najgorsze rozwiązanie, zwłaszcza w tym wieku. Może
> warto jedynie ustalić wspólne zasady, których musiałaby się trzymać np.
> powroty o konkretnej porze (uzasadnienie - bo się o nią boisz), zero
> alkoholu w "diecie" (uzasadnienie - bo jest to po prostu szkodliwe,
> uzależniające, a pijana panna wygląda odrażająco i wzbudza jedynie
> politowanie), absolutne zero narkotyków, poprawne wyniki w szkole itp. Mam
> nadzieję, że o antykoncepcji z nią rozmawiałaś, nawet jeśli córa twierdzi,
> [...]

Ustaliłam, o "anty" rozmawiam z nią od momentu kiedy zaczęła jej
poważniej głowa za chłopakami latać.

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow