Re: Panieneczka

From: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Panieneczka
Date: 30 Apr 2008 14:01:54 +0200

LL:
> Ten temat mamy dość dokładnie opracowany w domu (nie, nikt z nas nie
> jest narkomanem ;)), ale może test na THC na przykład by się przydał
> kontrolnie.

no wlasnie.

> Inna sprawa, że trawę ja wyczuwam z odległości kilometra (a
> to diabelstwo cholernie trudno wywietrzyć, zwłaszcza z włosów) a jej
> nieobecności w domu są zbyt krótkie żeby coś mocniejszego zdążyła wziąć,
> ochłonąć i żeby przeszły objawy fizjologiczne.

ja nie wiem nawet jaki jest zapach trawy :) ale dobrze ze trzymasz reke na
pulsie.

> To IMHO bez sensu - potraktuje to jak karę a nie ma dowodów że na nią
> zasłużyła. Do tej pory była uczciwa aż do bólu - nie bardzo mam podstawy
> uważać że nagle przestała być, zwłaszcza, że nadal chce rozmawiać.

znaczy imo masz- chodzi z facetami, ktorych Ty nie aprobujesz, majacych na nia
zly wplyw. To nie kara. Nie traktuj to bynajmniej jako absolutu ;)) to
tylko "imo", ja bym tak zrobila. Kiedy cos zabranialam mowilam czemu. To nie
jest kara. IMO.

> Dzwonić na razie nigdzie nie będę - mam za mało danych.

imo to zawsze trzeba poznac znajomych dziecka, i ich otoczenie. nawet
bez "danych" . Ja tak robilam. Zawsze staralam sie wiedziec kto to za
czlowiek. Znow IMO :)

> Myślę, że na tym etapie to nie wiadomo która z nas ktorej robiła by
> wykład...

i to jest dosc powazny blad. Ale wciaz uwazam, iz wciaz byc ja czyms
zaskoczyla.

> Chciałabym, ale teraz nie mogę. Mam trójkę, wiesz...

akurat nie wiem bo mam jedno. Moge sie tylko domyslac. Nie wiem co bym wiec na
prawde zrobila, ale chyba stanelabym na glowie zeby cos wygospodarowac. Coby
nie zalowac potem.

straszne....
i.