Re: Papierosy i piwo.

Data: 2001-07-02 20:42:35
Temat: Re: Papierosy i piwo.
Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik "Artur Krzesiwo" <a...@c...pl>

> Sens napewno maja , ale efekt nie tyle mizerny co czasem odwrotny ...
> ...niby to bezsensu , ale uwazam ze te zakazy powinny byc .
> Jakos mnie nie ciagnelo do lamania tych zakazow ...tylko dla zasady
buntu,
> ale pewnie dlatego ze w miare mozliwosci dbam o swoje zdrowie i ....
> jestem materialista wiec sporo kasy tracilbym na te nalogi ;-)

Temu kto chce palic i pic zaden zakaz nierzeszkodzi.

> I ciekawe co wyrosnie z tych degeneratow ???
> (moze to zbyt mocno ujalem ale poprostu palenie jest dla mnie czyms
> idiotycznym)

Ze mnie na przyklad ti degenerat wyrosl - nie dosc ze pale, to jeszcze
lubie sobie piwko czasem strzelic.
Staczam sie na dno :(((
Jedyna nadzieja, ze dopoki tego dna nie osiagne, nie bede mogl sie odbic
:)

> eee watpie , co najwyzej moze sie spodziewac specjalnego traktowania
> przy odpowiedzi - mowie tak bo sam wiem jak jest (jestem w 3kl LO)
> u mnie w szkole nauczyciele wiedza kto pali nalogowo i nie maja z tego
> powodu zadnych problemow (uczniowie)

A nauczyciele? To oni powinni miec problemy skoro do o dopuszczaja.

> ....ba! nawet przylapany kumpel na spozyciu duzej ilosci alkoholu
> ma "wzorowy" z zachwania
> ...a ja nie pale nie pije i mam tylko dobry ! ;-)

No, problem juz nazwales po imieniu, wiec teraz trzeba zaczac to
zmieniac ;-)

> nie jest az tak zle ;-)
> No fakt kilku gosci o malo co nie wylecialo z mojej szkoly po tym jak
> ...pili wodke w sali na przerwie :-)

Tak najprosciej - wyrzucic ich niech sie inni martwia!

Czyzbys jednak popijal i popalal? ;)

pozdrowienia,
Krzysztof