Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

From: ikka <i...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Date: Sat, 07 Mar 2015 23:16:07 +0100
<mcfimf$870$1@dont-email.me> <54ec6590$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
<mci7bs$7a3$1@dont-email.me> <54ed89cd$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
<mcki3b$g2i$1@dont-email.me> <54ede709$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
<mcksd1$qq1$1@dont-email.me> <54eedd43$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
<1fm1e1r4w72nh$.sw55cghsfnsr.dlg@40tude.net>
<mdcjur$bsv$1@node1.news.atman.pl>
<t9at07kst3wg.helnaqe3klff$.dlg@40tude.net>
<mdd895$pa8$2@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mddbl3$8c4$2@node1.news.atman.pl>
<wuvviitrvxe1$.1hjj6je7gfsgg.dlg@40tude.net>
<mdeipl$1rv$1@node2.news.atman.pl>
<1xrc5b549f9os$.115xx5aoef991.dlg@40tude.net>
<mdfhme$2jf$1@node2.news.atman.pl>
<k...@4...net>

W dniu 2015-03-07 o 22:49, Ikselka pisze:
> [...]
0930

> http://www.podatki.biz/artykuly/podatki-2015-opodatk
owanie-pit-dochodow-ksiezy-wikariuszy-i-proboszczow_
4_26370.htm

> Co chcesz? - mają ryczałt. Ryczałt na tym polega, że są tam okreslone
> stawki podatku, przy czym NIE MOŻNA sobie odliczyć kosztu uzyskania
> przychodu, to po co mają go/je zgłaszać.

Mają. a nie powinni mieć.

> 1)http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/
479444,finanse-publiczne-wosp-orkiestra-owsiaka-ile-
owsiak-zarabia-na-wosp.html
> 2)Lekarze nie płacą podatku od (w lwiej części niezgłoszonego) dochodu z
> gabinetów prywatnych.
> 3)Rodzice komunijnych dzieci nie płacą podatku od darowizny.
> 4)Studenci nie płacą podatku od pieniędzy otrzymywanych od rodziców na
> utrzymanie i studia - nie mają nawet obowiązku deklarowania tej darowizny
> do opodatkowania.
> 5)Itd.

kościół i tak bije ich wszystkich na głowę. Poza tym, chciałaś wiedzieć
czego nie płacą. To już wiesz. Podziękuj teraz pięknie za wiedzę, którą
tu nabyłaś. Zupełnie za darmo, odnosząc się do dalszej treści twojego
miernego wywodu.

> Mówisz o pierniku do wiatraka.

Wiem, że ty tego nie rozumiesz. Na to już nic nie poradzę.

> Kiedy była, to się jej nit nie uczył. To teraz chętni chodzą na korki i o
> dziwo UCZĄ SIĘ, ba, z przyjemnością płacą - może to jest lepsze :->

Nikt? Może ty się nie uczyłaś. A potem psioczysz, że społeczeństwo
głupie, że nie potrafią wyciągać wniosków.
I wiesz co? Nie masz racji. To ty nie potrafisz ich wyciągać.

> Nie ma obowiązku chodzenia na religię.

Ale jest obowiązek płacenia na nią. A obowiązek nauki chemii, biologii,
fizyki powinien być.

> Jak wyżej.

Chętni powinni chodzić na korki z religii i z przyjemnością płacić za
to, a chemia, ekonomia, pierwsza pomoc powinny być obowiązkowe.
Popierwiastkowało ci się już wszystko w twojej smutnej fiksacji.

--
"Kościół winien być oddzielony od państwa, nie
wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży.