Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

101. Data: 2015-02-25 18:24:53

Temat: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 18:16:04 +0100, krys napisał(a):

> I zostaniesz z tą myślą opłacając podatek na TV;-).

Nie. Kończę płacenie w maju.

--

XL
pewni siebie.

102. Data: 2015-02-25 18:30:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Nie. Kończę płacenie w maju.

Na razie. Potem sie okaże, że masz komórkę, komp, a więc możliwości...
I zgodnie z obietnicą przedwyborczą zlikwiduje się abonament, a utworzy
opłatę audiovideo, pobieraną przy prądzie;-)
I przygotuj sięna pytanie "z jakiego powodu";-)

J.

www.kontestacja.com

103. Data: 2015-02-25 18:38:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 18:30:10 +0100, krys napisał(a):

> Na razie. Potem sie okaże, że masz komórkę, komp, a więc możliwości...

Po tv "odmówię" internet, a komórę wyciągnę tę najstarszą, nicniemającą, co
to ani filmu, ani internetu, ani w ogóle, tylko połączenia głosowe i
budzik. I niech mię sprawdzają do usranej...
Choćby.
Na zdrowie mi tylko wyjdzie.

> I zgodnie z obietnicą przedwyborczą zlikwiduje się abonament, a utworzy
> opłatę audiovideo, pobieraną przy prądzie;-)

Cóż, bez prądu się może i nie da, ale kto wie...

> I przygotuj sięna pytanie "z jakiego powodu";-)

Jestem przygotowana, odpowiedź będzie taka sama, jak w przyp.
nieprzedłużania umów na różne usługi - "bo już nie mam takiej potrzeby".

--

XL
pewni siebie.

104. Data: 2015-02-25 18:41:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Kontekst.

Proszę mi mi wybaczyć, może jestem mało bystry, ale nadal nie widzę związku.

> Nie dasz rady. Nie pozbawisz się prądu, paliwa do ogrzewania, w końcu jak
> zajdzie potrzeba,..."

Co to za idiotyzmy?! Złóżmy, że na etykietce z moją ulubioną konfiturą
pojawił się napis "1% ze sprzedaży przeznaczamy na ochronę rzycipiórki
powabnej, zagrożonego gatunku naszych lasów". A mnie ta rzycipiórka, czy
jak jej tam, nic a nic nie interesuje. To co, mam przestać jeść konfiturę,
żeby z tego tytułu nie wspierać ptaszka? Trzeba mieć klepki nie po kolei,
żeby tak mysleć. No dobrze, skoro są tacy, co z powodu opłat za tv każą
sobie odłączyć internet i będą siedzieć w nieogrzanym domu, to nic na to
nie poradzimy. Nawet może to mieć swoje zalety. Ale czy przy tej okazji
zajdzie potrzeba wstawienia mi przemocą telewizora do domu? Jakoś mało
obawiam się takiego rozwoju wypadków.

Jarek

--
Wykrył pies bimbrownię na czas,
Wycinanki robi wujek,

105. Data: 2015-02-25 18:53:01

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Jestem przygotowana, odpowiedź będzie taka sama, jak w przyp.
> nieprzedłużania umów na różne usługi - "bo już nie mam takiej potrzeby".

Dyplomatycznie.
Ja naście lat temu wpisałam: "program mi się nie podoba"

J.

www.kontestacja.com

106. Data: 2015-02-25 18:58:45

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Proszę mi mi wybaczyć, może jestem mało bystry, ale nadal nie widzę
> związku.

A to już nie poradzę, jaśniej nie wytłumaczę.
Kontekst jest zacytowany niżej.

> Co to za idiotyzmy?!

Nie rozumiem.

> [...]
> żeby z tego tytułu nie wspierać ptaszka? Trzeba mieć klepki nie po kolei,

To zależy od tego, jak masz poustawiane priorytety. Jak Ci ta rzycipiórka
niszczy ulubionego chrabąszcza, to masz prawo się zastanowić, czy chcesz
nadal jeść tę konfiturę, i opłacać ochronę wroga.

> No dobrze, skoro są tacy, co z powodu opłat za tv każą
> sobie odłączyć internet i będą siedzieć w nieogrzanym domu, to nic na to
> nie poradzimy. Nawet może to mieć swoje zalety.

I nic nam do tego.

> Ale czy przy tej okazji
> zajdzie potrzeba wstawienia mi przemocą telewizora do domu? Jakoś mało
> obawiam się takiego rozwoju wypadków.

"Orwell 1984".

J.

www.kontestacja.com

107. Data: 2015-02-25 19:12:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 17:56, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Jakoś nie przypominam sobie, żebym podpisywała jakąś umowę z ratami
> miesiecznymi "na wszystkie czasy" za mój telewizorek :-|
> Za telewizor i radio to ja zapłaciłam RAZ - w sklepie. A teraz zmusza się
> mnie bezprawnie do płacenia podatku od jego POSIADANIA. Może jeszcze od
> butów i zegarków każą płacić.

Teraz? jakie teraz?
Ustawa z 1992 roku: http://www.medianet.pl/~wrzesin/ustawy/Uz07a.htm
[rozdział 7, reszty nie polecam, flaki się skręcają]
Ale sama przyjemność płacenia za "manie odbiornika" ma dłuższą historię.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

108. Data: 2015-02-25 19:13:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 18:13, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Jest odwrotnie - przerzucanie następuje w ich POSZUKIWANIU.
> 3-]

Nie wiem, nie mam takich problemów.

109. Data: 2015-02-25 19:14:39

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 17:46:24 +0100, XL napisał(a):

> Pozbawia, niestety - bo pojęcie "poziomu" jest bardzo płynne, a w przyp. tv
> jest tym, czego oczekuje statystyczny widz... niestety...

Ona (TV) jest nie tylko tym, czego oczekuje przeciętny widz. Ona (między
innymi ona), moim skromnym zdaniem, tego widza "kształtuje"... Im głupszy
widz, tym lepiej...

M.

110. Data: 2015-02-25 19:14:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 18:11, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Kontekst.
>
> "A jak zaczną
>
> Nie dasz rady. Nie pozbawisz się prądu, paliwa do ogrzewania, w końcu jak
> zajdzie potrzeba,..."

Na razie pomysł z prądem im coś nie płynie za dobrze.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?