Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

391. Data: 2015-03-07 22:49:33

Temat: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Mar 2015 19:57:18 +0100, ikka napisał(a):

> Bardzo proszę, nie bądź taka niecierpliwa :) Jest sobota, większość
> czasu spędzam z rodziną, nie w internecie:)
>
> http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1998144
0930
> tekst ujednolicony, strona 133 i 134
> to jest ten zryczałtowany, śmieszny podatek. Resztę dopłacamy my. Pani
> płaci, Pan płaci, wszyscy płacą na pasibrzuchów.
> Osoby duchowne opłacające ryczałt są zwolnione z obowiązku składana
> zeznań podatkowych o wysokości osiągniętego dochodu ze źródeł przychodu
> objętego ryczałtem. Tym samym duchowni nie muszą prowadzić żadnej
> ewidencji uzyskanych przychodów,

http://www.podatki.biz/artykuly/podatki-2015-opodatk
owanie-pit-dochodow-ksiezy-wikariuszy-i-proboszczow_
4_26370.htm

> wykazywania kosztów uzyskania
> przychodów i dochodów.

Co chcesz? - mają ryczałt. Ryczałt na tym polega, że są tam okreslone
stawki podatku, przy czym NIE MOŻNA sobie odliczyć kosztu uzyskania
przychodu, to po co mają go/je zgłaszać.

> [...]
> i zabytki.
> 4. Sprzedaż odzyskanego majątku przez zakon jest zwolniona z podatku od
> czynności cywilnoprawnych.
> 5. Wolne od obciążeń są dochody z niegospodarczej działalności
> statutowej
> 6. Kościół nie musi prowadzić dokumentacji wymaganej w ordynacji
> podatkowej - hulaj dusza, piekła nie ma
> 7. taca i co łaska - bez podatku
> 8. usługi (chrzest, pogrzeb, bierzmowanie i takie tam) - bez podatku
> 9. ulga za darowizny zwykłe
> 10. ulga za darowizny na działalność charytatywno-opiekuńczą

1)http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/
479444,finanse-publiczne-wosp-orkiestra-owsiaka-ile-
owsiak-zarabia-na-wosp.html
2)Lekarze nie płacą podatku od (w lwiej części niezgłoszonego) dochodu z
gabinetów prywatnych.
3)Rodzice komunijnych dzieci nie płacą podatku od darowizny.
4)Studenci nie płacą podatku od pieniędzy otrzymywanych od rodziców na
utrzymanie i studia - nie mają nawet obowiązku deklarowania tej darowizny
do opodatkowania.
5)Itd.

> Z drugiej strony dolicz sobie, jakie kwoty są na nich przeznaczane z
> budżetu.

Mówisz o pierniku do wiatraka.

> dalej mi się nie chce. Kraj debili i kretynów, którzy wywalili z liceum
> biologię, fizykę, chemię

Kiedy była, to się jej nit nie uczył. To teraz chętni chodzą na korki i o
dziwo UCZĄ SIĘ, ba, z przyjemnością płacą - może to jest lepsze :->

> za to religia jest dwa razy w tygodniu.

Nie ma obowiązku chodzenia na religię.

> Nie ma zajęć z pierwszej pomocy, z zarządzania finansami, podstaw
> ekonomii, ale jest 600 godzin religii
> Jeszcze teraz maturę chcą przepchnąć.

Jak wyżej.

--

XL
pewni siebie.

392. Data: 2015-03-07 22:50:20

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> stawki podatku, przy czym NIE MOŻNA sobie odliczyć kosztu uzyskania
> przychodu, to po co mają go/je zgłaszać.

"Stawki ryczałtu wahają się w przedziale 420 zł - 1502 zł dla
proboszcza i 127 zł - 486 zł dla wikariusza w zależności od wielkości
parafii"

faktycznie wielkie te podatki płacą

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

393. Data: 2015-03-07 23:16:07

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-07 o 22:49, Ikselka pisze:

> [...]
> stawki podatku, przy czym NIE MOŻNA sobie odliczyć kosztu uzyskania
> przychodu, to po co mają go/je zgłaszać.

Mają. a nie powinni mieć.

> [...]
> 4)Studenci nie płacą podatku od pieniędzy otrzymywanych od rodziców na
> utrzymanie i studia - nie mają nawet obowiązku deklarowania tej darowizny

kościół i tak bije ich wszystkich na głowę. Poza tym, chciałaś wiedzieć
czego nie płacą. To już wiesz. Podziękuj teraz pięknie za wiedzę, którą
tu nabyłaś. Zupełnie za darmo, odnosząc się do dalszej treści twojego
miernego wywodu.

> Mówisz o pierniku do wiatraka.

Wiem, że ty tego nie rozumiesz. Na to już nic nie poradzę.

> Kiedy była, to się jej nit nie uczył. To teraz chętni chodzą na korki i o
> dziwo UCZĄ SIĘ, ba, z przyjemnością płacą - może to jest lepsze :->

Nikt? Może ty się nie uczyłaś. A potem psioczysz, że społeczeństwo
głupie, że nie potrafią wyciągać wniosków.
I wiesz co? Nie masz racji. To ty nie potrafisz ich wyciągać.

> Nie ma obowiązku chodzenia na religię.

Ale jest obowiązek płacenia na nią. A obowiązek nauki chemii, biologii,
fizyki powinien być.

> Jak wyżej.

Chętni powinni chodzić na korki z religii i z przyjemnością płacić za
to, a chemia, ekonomia, pierwsza pomoc powinny być obowiązkowe.
Popierwiastkowało ci się już wszystko w twojej smutnej fiksacji.

--
"Kościół winien być oddzielony od państwa, nie
wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży.

394. Data: 2015-03-07 23:39:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Mar 2015 23:16:07 +0100, ikka napisał(a):

> kościół i tak bije ich wszystkich na głowę.

Księża a kościół to jednak różnica. Mowa była o KSIĘŻACH, a Ty rozlałaś
temat na Kościół.

> Poza tym, chciałaś wiedzieć
> czego nie płacą.

KSIĘŻA. A nie "Kościół".

> To już wiesz. Podziękuj teraz pięknie za wiedzę,

Nie ma za co - napisałaś, czego KOŚCIÓŁ nie płaci.

> tu nabyłaś. Zupełnie za darmo, odnosząc się do dalszej treści twojego
> miernego wywodu.
> (...)Popierwiastkowało ci się już wszystko w twojej smutnej fiksacji.

Popierwiastkowali Ci się "księża" z "Kościołem".
--

XL
pewni siebie.

395. Data: 2015-03-07 23:46:47

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-07 o 23:39, Ikselka pisze:

> Księża a kościół to jednak różnica. Mowa była o KSIĘŻACH, a Ty rozlałaś
> temat na Kościół.

kościół.

> KSIĘŻA. A nie "Kościół".

> Nie ma za co - napisałaś, czego KOŚCIÓŁ nie płaci.

> Popierwiastkowali Ci się "księża" z "Kościołem".

nie sądzę. Wszystko to jedno badziewie. Nie dorabiaj ideologii tam,
gdzie jej nie ma. Nie płacą, mają ulgi, biorą kasę.
Jak się pali grunt pod nogami, spieprzają do watykanu.
W szkołach nie ma nauki, są księża.
Przywileje, kasa, władza.

Wszystko w temacie.

396. Data: 2015-03-07 23:47:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. kościelne osoby prawne (...)
> 2. instytucje kościelne (...)
> 3. kościelne osoby prawne (...)
> 4. Sprzedaż odzyskanego majątku przez zakon (...)
> 5. Wolne od obciążeń są dochody z niegospodarczej działalności
> statutowej (...)
> 6. Kościół nie musi (...)
> 7. taca i co łaska (...) //taca to nie jest dochód księdza
> 8. usługi //księża nie prowadzą działalności usługowej
> 9. ulga za darowizny zwykłe //księża nie otrzymują darowizn od parafian
> 10. ulga za darowizny na działalność charytatywno-opiekuńczą

Cytat tu jest konieczny, żeby było lepiej widać - popierwiastkowało Ci się
wszystko dokładnie - pojęcie "księdza" z "Kościołem", pojęcie osoby
prywatnej z osobą prawną.
--

XL
pewni siebie.

397. Data: 2015-03-08 00:25:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Mar 2015 23:46:47 +0100, ikka napisał(a):

> nie sądzę. Wszystko to jedno badziewie.

Ach, tak 3->
--

XL
pewni siebie.

398. Data: 2015-03-08 05:27:52

Od: babel77 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-07 o 23:47, Ikselka pisze:

> Cytat tu jest konieczny, żeby było lepiej widać - popierwiastkowało Ci się
> wszystko dokładnie - pojęcie "księdza" z "Kościołem", pojęcie osoby
> prywatnej z osobą prawną.

Skoro lekarze nie płacą podatków, to daj im zarobić. Takim psychiatrom
np. Liczba mnoga, bo jeden może nie ogarnąć.

399. Data: 2015-03-08 12:57:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2015 05:27:52 +0100, babel77 napisał(a):

> [...]
>>> 2. instytucje kościelne (...)
>>> 3. kościelne osoby prawne (...)
> [...]
>>
> Skoro lekarze nie płacą podatków, to daj im zarobić. Takim psychiatrom
> np. Liczba mnoga, bo jeden może nie ogarnąć.

No to nie zatrzymuję - leć.
--

XL
pewni siebie.

400. Data: 2015-03-08 13:56:44

Od: babel77 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-08 o 12:57, Ikselka pisze:

> No to nie zatrzymuję - leć.

Jakoś nie dane mi jest posiadanie skrzydeł.

Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?