Re: Pełnosprawni w pracy...

Data: 2007-07-05 11:33:48
Temat: Re: Pełnosprawni w pracy...
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" napisał w wiadomości:

> W dodatku i tu i tu mam daleko ;) Więc albo praca
> z zakwaterowaniem (jak choćby przy koniach), albo na tyle
> dobrze płatna, żeby było mnie stać na wynajem pokoju lub
> kawalerki. Raczej jako szlifierza (patrząc na oferty z Wa-wy)
> nie będzie mnie na to stać :P
Eh, szlifierz, mechanik - to piękny zawód - nie to co księgowy - pracownik
"biurowowy".
Ja jak zawsze mówię, że przyczyną braku mobliności są za niskie pensje w
stosunku do cen wynajmu mieszkań (nie wspomnę już o kupnie mieszkania), ceny
wózków inwalidzkich, protez i etc.
Gdybyś miał odpowiednią płacę, spokojnie mógłbyś obejść wszystkie przepisy
ograniczające zatrudnienie poprzez założenie własnej DG - cyli
samozatrudnienie.
--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)