Re: Pełnosprawni w pracy...

Data: 2007-07-07 11:53:45
Temat: Re: Pełnosprawni w pracy...
Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>

Piotr Grela (interpio) napisał(a):
> Eh, szlifierz, mechanik - to piękny zawód - nie to co księgowy - pracownik
> "biurowowy".

Ten szlifierz to była ironia ;) Ze względu na słuch praca w hałasie
jest dla mnie bardzo niewskazana ;P

> Gdybyś miał odpowiednią płacę, spokojnie mógłbyś obejść wszystkie przepisy
> ograniczające zatrudnienie poprzez założenie własnej DG - cyli
> samozatrudnienie.

Coś czytałem ostatnio, że mają być wzmożone kontrole odnośnie
właśnie zastępowania umów o pracę samozatrudnieniem lub umowami
cywilnymi (o dzieło lub zlecenie). Tak więc to obchodzenie
przepisów może nie być niedługo takie proste ;)

Pozdrawiam,
Gerard