Pieczywo a upławy

11. Data: 2010-05-31 08:22:31

Temat: Re: Pieczywo a upławy
Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 10:19, Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> wrote:

> Szokujące obserwacje.
> Może lepiej omijać niektóre tematy w usnecie,
> to też podniecenie będzie mniejsze i jego objawy  :-))
> Piotrek

Widzę, ze twoja wiedza w temacie jest lekko powiedziawszy zbliżona
do wiedzy Stokrotki, wiec nie wiedzę dalszego powodu by
dywagować z tobą na powyższy temat. Wiesz, to nic osobistego, ale
eot dla ciebie w temacie -- z czymś ci się to może
kojarzy...maleńki? ;)

12. Data: 2010-05-31 08:22:55

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> U zdrowej kobiety , właściwie odżywionej upławy nie występują,
> a bieliznę można by nosić tydzień.

Rozumiem, że można nosić w ten Wielki Tydzień,
nawet dzień po dniu i tą samą, żeby lepiej umartwić bliskich,
choć przymusu oczywiście nie ma, a po nim to normalnie, bez? :-))
Piotrek

13. Data: 2010-05-31 08:34:58

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Izabela pisze:

> [...]
> dywagować z tobą na powyższy temat. Wiesz, to nic osobistego, ale
> eot dla ciebie w temacie -- z czymś ci się to może

Tak jakby było tu o czym dywagować.
Można być tylko zażenowanym albo jeszcze bardziej zażenowanym,
do czego bynajmniej się nie palę :-))
Piotrek

14. Data: 2010-05-31 08:55:37

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 10:34, Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> wrote:

> Tak jakby było tu o czym dywagować.
> Można być tylko zażenowanym albo jeszcze bardziej zażenowanym,
> do czego bynajmniej się nie palę :-))
> Piotrek

Maleńki... jakby ci to wyjaśnić łopatologicznie.
Dla ciebie upławy kobiece stanowią tajemnice, nieprawidłowość i powód
do zażenowanie z dwóch przyczyn.
Mianowicie.
1. Jesteś kompletnie oderwany od przyziemnej ludzkiej rzeczywistości
z przyczyn wiadomych
2. Żeby wiedzieć o upławach u własnej kobiety trzeba:
a) ja mieć a przynajmniej trochę teoretycznej wiedzy zasięgnąć
b) mieć z nią niezwykłą wieź partnerską i emocjonalną [czego ty nie
posiadawszy gdyż jest ona tobie przejawem...a sama nie wiem. W każdym
razie skoro emocje PMS wywołują w tobie tak pogardliwe odczucie w
kierunku kobiet, to co z toba o upławach dyskutować]
c) czasem jej te majtki zdejmować -- o praktykowaniu czego w twoim
przypadku wątpię wnioskując po całodobowy-całotygodniowym posiedzeniu
w usenecie.
O ile kobieta nie nosi wkładek higienicznych za którym tak tu usilnie
optowałeś jako podstawowy przejaw właściwej higieny, które nomen-omen
służą w celu
''niebrudzenie'' bielizny upławami i niwelowaniem zapachu intymnego to
jeśli sie się jest ciekawym i spostrzegawczym z łatwością można
zaobserwować tę naturalna kolej kobiecej biologii u partnerki. ;)

15. Data: 2010-05-31 09:09:16

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Izabela pisze:

> [...]
> jeśli sie się jest ciekawym i spostrzegawczym z łatwością można
> zaobserwować tę naturalna kolej kobiecej biologii u partnerki. ;)

No cóż, gdybym wiedział, że tak wygląda Twój obiecany EOT,
to bynajmniej bym nie zaczepiał ponownie.
Całe szczęście, że obyło się bez kolejnych intymnych szczegółów
technicznych nt. badań organoleptycznych :-))
Aby jednak nie kusić losu, to teraz z mojej strony już EOT ;-)
Piotrek

16. Data: 2010-05-31 09:16:00

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 11:09, Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> wrote:

> [...]
> technicznych nt. badań organoleptycznych :-))
> Aby jednak nie kusić losu, to teraz z mojej strony już EOT ;-)

Niestety maleńki,ale musisz sie z tym pogodzić, że
sa dziedziny, w których buraki, łosie i wiejskie niepełnosprytne boty
przerastają cię
w wiedzy o lata świetlne i nic na to nie poradzisz
choćbyś sie wywinął na lewą stronę w swojej rozbestwionej dziecięcej
naturce - ignorancie ;)
EOT EOT EOT EOT EOT EOT EOT EOT itepe

17. Data: 2010-05-31 22:39:40

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-31 11:16, Izabela pisze:

> On 31 Maj, 11:09, Lepszy nowy Piotr<l...@n...piotrek> wrote:

> Niestety maleńki,ale musisz sie z tym pogodzić, że

Piszesz jak stara, zawansowana prostytutka.

--
animka

18. Data: 2010-06-01 06:33:26

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 00:39, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

> Piszesz jak stara, zawansowana prostytutka.
>
> --
> animka

:) a śkąd ty niunia wieś jak piśą śtare żaawanśowane prośtytutki ? :)

19. Data: 2010-06-01 10:51:03

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-01 08:33, Izabela pisze:

> :) a śkąd ty niunia wieś jak piśą śtare żaawanśowane prośtytutki ? :)

LOL

--
animka

20. Data: 2010-06-01 10:56:45

Od: "Adam" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a kurat tu trafilłąs w sedno (wiem z 1szej renki)

jk

Podagra
Kawa (mielona) a serce
jak zbadać HSV (HHV) ?